• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403061005906
  • خبرنگار : 71489

مظلومی: حل موضوعات تورم، بیکاری و گرانی در اولویت دولت قرار بگیرد

مظلومی: حل موضوعات تورم، بیکاری و گرانی در اولویت دولت قرار بگیرد

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حل موضوعات تورم، بیکاری و گرانی را از جمله توصیه‌هایی رهبری عنوان کرد که باید در اولویت دولتمردان قرار بگیرد.

محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در نخستین دیدار رئیس جمهوری و دولت چهاردهم مبنی بر اینکه موفقیت دولت موفقیت همه است، اظهار کرد: مهم‌ترین توصیه‌ رهبری به دولت چهاردهم که باید در اولویت نخست قرار بگیرد حل موضوع تورم، بیکاری و گرانی است که دولت باید مورد توجه خود قرار دهد.

وی حضور در بین مردم و اطلاع از بطن و زندگی مردم جهت تصمیم‌گیری بهتر و همچنین تعامل خوب با نیروهای جوان را از دیگر توصیه‌های رهبری عنوان کرد که باید از سوی دولت در اولویت قرار بگیرد و تاکید کرد: رهبری به دولتمردان توصیه کردند که با بهره‌گیری از جوانان در مدیریت‌های رده‌های مختلف به گونه‌ای عمل کنند تا در پایان دوره دولت، شاهد فعالیت مدیران کارآمد جوان تربیت یافته باشیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت توجه دولتمردان به توصیه‌هایی که رهبر انقلاب مطرح کردند، عنوان کرد: می‌طلبد در راستای تحقق فرمایشات رهبری، با توجه به روحیه و رویکرد که دکتر پزشکیان وجود دارد که گفته است «من ذوب در ولایت هستم»، طی یک دستورالعمل و بخشنامه‌ای کاربردی و برگزاری مستمر جلسات ارزیابی عملکرد مدیران برای تحقق فرمایشات رهبری برنامه‌ریزی شود؛ آنهایی که در انجام این امر توجه و حسن نیت و برنامه ریزی دارند مورد تشویق قرار بگیرند و آنهایی هم که اینگونه نیستند به نوعی وادار شوند تا فرمایشات رهبری زمین نماند.

مظلومی با بیان اینکه «با توجه به توصیه‌هایی که رهبری فرمودند مجلس دِین خود را نسبت به دولت انجام داده است»، اظهار کرد: مجلس تاکنون با دولت چهاردهم همراهی کرده و در آینده هم همراهی می‌کند و مجلس در جلسه رای اعتماد عملاً توافق و تعاملی که باید میان دو قوه وجود داشته باشد را نشان داد؛ در ادامه مسیر نیز اگر دولت به اهداف و برنامه‌های خود و همچنین سوگندی که یاد کرده، پایبند باشد، قطعاً مجلس همراهی لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha