• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403061005899
  • منبع : پایگاه‌های خبری

به معلم گفت شهید آینده را از کلاس بیرون نکنید!

به معلم گفت شهید آینده را از کلاس بیرون نکنید!

در نماهنگی که از ولایتی‌فر منتشر شده شهید در جریان پیاده‌روی اربعین می‌گوید: «ان‌شاءالله سال بعد عکس ما را بگیرند و بگویند به یاد حسین ولایتی‌فر» تا اینکه صبح روز شنبه ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفت به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از جهان نیوز، تکاور شهید حسین ولایتی‌فر ششم تیر سال ۱۳۷۵ در دزفول دیده به جهان گشود. در هشت سالگی عضو جلسات قرآن مسجد حضرت مهدی(عج) شد. حضور چندین ساله در محافل معنوی تاثیر ‌بسزایی در شکل‌گیری روحیات او داشت. در ۲۰ سالگی به سپاه رفت و دوره‌های تکاوری را پشت‌سر گذاشت، محل خدمتش بعد از گذراندن دوره‌های ابتدائی اهواز بود. در جمع رفقای هیئتی لقب سردار داشت. هیچ‌وقت اهل ریا نبود، اما یک‌جا ریا کرد و گفت: «بذار ریا بشه تا بقیه یاد بگیرند، من می‌دانم که شهید می‌شوم.» همیشه می‌گفت: «من یک روز شهید می‌شوم.» در سنین نوجوانی به‌علت بازیگوشی یک بار معلم او را از کلاس بیرون کرد. حسین به او می‌گوید: «حالا که مرا از کلاس بیرون می‌کنید حرفی نیست، اما حواستان باشد که دارید شهید آینده را از کلاس بیرون می‌کنید.» همیشه در کار و تلاش بود، اصلا خستگی برایش معنا نداشت. بدن ورزیده و آماده‌ای داشت، درست زمانی‌که همه خسته بودند شوخی‌هایش گل می‌کرد و به جمع روحیه می‌داد. 

شهید حسین ولایتی‌فر یک سال قبل از شهادتش به راهپیمایی اربعین رفته بود و آنجا دعایش برای رسیدن به شهادت استجابت شد. در نماهنگی که از ولایتی‌فر منتشر شده شهید در جریان پیاده‌روی می‌گوید: «ان‌شاءالله سال بعد عکس ما را بگیرند و بگویند به یاد حسین ولایتی‌فر» تا اینکه صبح روز شنبه ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفت به شهادت رسید. پیکر پاک شهید حسین ولایتی‌فر پس از تشییع باشکوه در اهواز به‌همراه شهید سعید زارع به دزفول منتقل شد و در گلزار شهدای شهیدآباد این شهر آرام گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha