• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403061005660
  • خبرنگار : 71496

حماس: عملیات شمال الخلیل سیلی دیگری به رژیم اشغالگر است

حماس: عملیات شمال الخلیل سیلی دیگری به رژیم اشغالگر است

جنبش حماس ضمن تقدیر از نحوه اجرای ۲ عملیات در نزدیکی ۲ شهرک اشغالی در جنوب کرانه باختری، تاکید کرد که این عملیات‌ها از نظر زمانی و مکانی دارای اهمیت و پیام‌های مهمی برای دشمن صهیونیستی است و دشمن حملات بیشتری را دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس بامداد امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد که عملیات دلاورانه دوگانه‌ای که در نزدیکی «گوش عتصیون» و شهرک «کرمی تسور» در شمال الخلیل انجام شد، در واقع حامل این پیام آشکار برای دشمن صهیونیستی است «تا زمانی که تجاوزات ظالمانه رژیم اشغالگر و حملات آن به ملت و سرزمین فلسطین ادامه یابد، مقاومت حمله کننده، گسترده و مستمر خواهد بود.»

حماس در بیانیه خود اعلام کرد: این عملیات ویژه دارای اهمیت نمادینی است اولا از نظر محل وقوعش در نزدیکی شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی و دوم از نظر زمان آن که در این مقطع زمانی حساس انجام شد که شاهد تشدید حملات رژیم اشغالگر علیه استان‌های شمال کرانه باختری و کشتارها و نسل‌کشی‌ آن در نوار غزه هستیم.

این جنبش در ادامه نیز تاکید کرد این عملیات به رژیم اشغالگر نشان داد که نمی‌تواند درباره هیچ بخشی از میهن به تنهایی تصمیم بگیرد و اقدام کند و ذخیره قهرمانان ملت فلسطین و مقاومت آن در کرانه باختری در هر زمان و مکانی این رژیم را غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، حماس همچنین تاکید کرد: این عملیات دلاورانه به منزله سیلی دیگری برای ساختار امنیتی و سرویس اطلاعات رژیم اشغالگر بوده و زمانی اجرا شد که در داخل اراضی اشغالی وضعیت آماده‌باش برقرار بود، این رژیم هرگز در سرزمین ما از امنیت برخوردار نخواهد شد و حملات دردناک بیشتری را از سوی مقاومت دریافت خواهد کرد.

این جنبش در ادامه ملت فلسطین و مقاومت را به مقابله بیشتر و پاسخ به جنایات مستمر رژیم اشغالگر فراخواند و تاکید کرد: با تداوم نبرد طوفان الاقصی باید تمامی تلاش‌ها و راه‌ها برای بازدارندگی رژیم اشغالگر و ناکام گذاشتن حملات و طرح‌های شوم آن هماهنگ شود.

بیانیه جنبش حماس پس از آن منتشر شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در ساعات پایانی شامگاه جمعه چهار تن از نیروهای ارتش این رژیم از جمله یک افسر عالی رتبه در «۲ حادثه امنیتی» علیه شهرک‌های گوش عتصیون و کرمی تسور در نزدیکی الخلیل در جنوب کرانه باختری  که با انفجار خودروهای بمب‌گذاری‌شده همراه بود، زخمی شدند.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که این ۲ عملیات پاسخی از طرف جنوب کرانه باختری است.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز در بیانیه‌ای کوتاه ۲ عملیات در حومه الخلیل را تبریک گفت و تاکید کرد: «این عملیات قهرمانانه پیامی است با آتش از سوی مردم آزاده فلسطین به دولت اشغالگر فاشیست در خصوص تجاوزات به شمال کرانه باختری و جنایات نسل کشی جاری در غزه.»

جنبش مجاهدین تاکید کرد که این عملیات‌های خاص نشان‌دهنده «ضربه امنیتی جدید به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی دشمن استکباری» است.

این جنبش اشغالگران را تهدید کرد که با امواج و ایستگاه‌های رویارویی از جایی که انتظارش را ندارند، روبه‌رو می‌شوند و پیش‌بینی کرد عملیات و ضربات بیشتر از سوی مردم فلسطین و مقاومت آنها در همه جا دریافت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha