• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403061005644
  • خبرنگار : 50455

آیت الله نوری همدانی:

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد/ همه خیرخواهان به دولت جدید کمک کنند

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد/ همه خیرخواهان به دولت جدید کمک کنند

ایسنا/قم آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد امام راحل نکته‌ای بسیار مهم فرمودند؛ رمز پیروزی وحدت کلمه است، این موضوع هم در داخل و هم در سیاست خارجه اثرگذار است.

آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار عده‌ای از فضلای استان همدان با اشاره به اهمیت و جایگاه این استان گفت: همدان خاستگاه عالمان ، دانشمندان، نخبگان و شهدای فراوانی است و دارای تمدن و فرهنگی کهن است، بر این اساس باید امروز این ویژگی‌ها را حفظ کرد.

این مرجع تقلید نقش حوزه‌های علمیه را بسیار مهم دانست و افزود: امروز حوزه باید رسالت اصلی خود؛ یعنی علم،  عمل و اخلاق را از یاد نبرد و در خدمت به مردم کوتاهی نکند و سیاست اسلامی را دنبال نماید و زمان شناس باشد.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه و همدلی تصریح کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد امام راحل نکته‌ای بسیار مهم فرمودند؛ رمز پیروزی وحدت کلمه است، این موضوع هم در داخل و هم در سیاست خارجه اثرگذار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی با اشاره به شرایط امروز کشور و با توجه به آغاز به کار دولت جدید، اظهار کرد: شکی نیست که همه خیرخواهان باید به دولت جدید کمک کنند و نباید دولت تضعیف شود، امروز سیاست رهبری معظم هم همین است که مسئولان باید قدردان این حمایت ایشان باشند.

این مرجع تقلید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در صدر مشکلات عنوان کرد و گفت: بنده به دولت قبل که انصافاً آیت‌الله رئیسی شبانه روز تلاش می‌کرد عرض کردم و امروز هم در این مجمع عرض می‌کنم. ان شاءالله صدای ما به گوش مسئولان می‌رسد که مشکل تورم را حل نمایند و با استفاده از افراد متخصص و متدین و انقلابی مسائل و مشکلات حل شود.

آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه وفاق و همدلی بسیار عالی و ضروری است، تاکید کرد: باید این وفاق معیار داشته باشد و مطابق با اصول انقلاب اسلامی باشد، ان شاءالله همه نخبگان و دلسوزان به دولت کمک کنند و دولت هم از این فرصت بهره برداری کند تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha