• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403061005622
  • خبرنگار : 50260

فرماندار کاشان:

۱۲۱ طرح در شهرستان کاشان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود

۱۲۱ طرح در شهرستان کاشان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود

ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۱۲۱ پروژه در حوزه‌های خدماتی، بهداشتی، آموزشی و ... با اعتباری بیش از ۶۵۰۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان کاشان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سهم شهرستان کاشان از سفر هیئت دولت به استان اصفهان، اختصاص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار بود که تاکنون ۳۰ هزار میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی تأکید کرد: عملیات ساخت پل راوند با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریال، تکمیل و بهره‌برداری از تقاطع سایت احمدی روشن با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال و تکمیل عملیات ساخت جاده کاشان به بادرود با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته اتفاق افتاده است.

فرماندار کاشان افزود: مطالعات فنی و تخصصی جاده قدیم کاشان به قم آغاز شده است که پس از بهره‌برداری از آن تردد وسایل نقلیه سنگین به این مسیر منتقل خواهد شد تا سفر در اتوبان اصفهان – کاشان - تهران ایمن شود.

وی تصریح کرد: عملیات دوبانده شدن جاده برزک با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد ریال، تخصیص ۱۲۷۰ میلیارد ریال برای ساخت تقاطع قمصر و ساخت پل در تقاطع کاشان به نوش‌آباد با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های در حوزه راه بوده است.

محمدی فشارکی گفت: بهره‌برداری از ۱۱ پروژه در مناطق مختلف بخش نیاسر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه عدالت در همه مناطق بوده است.

فرماندار کاشان افزود: اجرای طرح ملی مسکن یک اقدام بی‌سابقه بود که ۲۰۰ هکتار زمین به این طرح اختصاص یافت و ۸۰ هکتار زمین نیز به مناطق شهر و روستا الحاق شده است تا دو هزار واحد توسط دولت و یکهزار واحد توسط دستگاه‌های دولتی ساخته شود و یک هزار قطعه زمین نیز به شهروندان واگذار شد.

وی اظهار کرد: آزادسازی ۱۱۰ هکتار زمین توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی به ارزش ۱۸ هزار میلیارد ریال با اجرای ۱۱۲ مورد حکم قضایی از دیگر خدمات در یک سال گذشته در شهرستان کاشان است.

محمدی فشارکی افزود: بهسازی و روکش آسفالت اتوبان‌های قم کاشان و کاشان به اصفهان با اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال در حال انجام است تا مردم در مسیر شمال به جنوب کشور سفر ایمنی داشته باشند.

 وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به حوزه بهداشت و درمان گفت: جذب چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان بقیه‌الله در کنار بیمارستان شهید بهشتی خدمت بزرگی به شهروندان شمال استان اصفهان به حساب می‌آید.

فرماندار کاشان تصریح کرد: فعالیت منطقه اقتصادی کاشان به عنوان برنامه پیشران توسعه و کاهش نرخ بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی یک ضرورت است که زیرساخت‌های آن باید هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی تأکید کرد: گمرک کاشان یکی از ارکان توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه کاشان است که بهره‌برداری از آن نیازمند ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است ضمن اینکه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی کاشان نیز فرصتی برای پیشرفت منطقه است.

محمدی فشارکی گفت: خلأهای قانونی یا قانون‌های سختگیرانه در برخی موارد باعث گلایه و مشکل برای شهروندان شده است که مدیران اجرایی باید با تسهیلگری در این موارد در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha