• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061005558
  • خبرنگار : 50037

تصویب سند راهبردی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در افق ۱۴۰۷

تصویب سند راهبردی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در افق ۱۴۰۷

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از تصویب سند راهبردی این دانشگاه در افق ۱۴۰۷ خبر داد و گفت: سند راهبردی و عملیاتی پنج ساله دانشگاه (۱۴۰۷-۱۴۰۳) در ۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ به تصویب هیأت امنا رسید.

دکترصادق خزل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ویژگی مهم این سند توجه به ماموریت دانشگاه در توسعه رشته‌های علوم انسانی و نیز اولویت دادن به فعالیت‌های کیفی و قرار گرفتن دانشگاه در مسیر ماموریت‌گرایی است.

وی با بیان اینکه با تصویب سند راهبردی، زمینه برای افزایش رشته های دانشگاهی، جذب اعضای هیات علمی و توسعه دانشگاه فراهم می شود، افزود: برنامه راهبردی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در افق ۱۴۰۷ در راستای شعار و ماموریت دانشگاه براساس اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و در همین رابطه اهداف و برنامه‌های عملیاتی کلان هر یک از معاونت‌های دانشگاه و تفصیل برنامه‌های عملیاتی حوزه‌ها به صورت کمی و سالانه ارائه شده است.

خزل پور ادامه داد: مراحل اولیه تدوین سند راهبردی از آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شد و پس از جلسات مداوم و فشرده راهبر تدوین سند با حوزه‌های مختلف دانشگاه، سند پس از تایید توسط مشاور راهبردی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و کمیسیون دائمی هیأت امنا در جلسه هیأت امنا مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به  ۱۳ رشته فعال در این دانشگاه و دورخیز دانشگاه برای افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، تصریح کرد: تغییر اقلیم در مقطع کارشناسی ارشد و نیز مشاوره و تاریخ محض در مقطع کارشناسی از جمله سه رشته تحصیلی جدید تصویب شده برای این دانشگاه پس از ۹سال بوده که در مهر ماه سال‌جاری این رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه دارای پذیرش دانشجو خواهند بود.

خزل‌پور تعداد دانشجویان این دانشگاه را به‌طور میانگین ۸۶۰ دانشجو برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال‌تحصیلی جدید امسال تعداد دانشجویان این دانشگاه به ۱۰۰۰ نفر افزایش خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان از افتتاح و راه‌اندازی کلینیک مشاوره دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی تا پایان سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: هدف از پیگیری راه‌اندازی کلینیک مشاوره در شهرستان کاهش آسیب‌های اجتماعی سطح شهرستان خواهد بود و جنبه درآمدزایی نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha