• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061005540
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد:

وجود ۱۲ پروژه نیمه‌کاره باقی مانده از سال‌های گذشته در اسدآباد

وجود ۱۲ پروژه نیمه‌کاره باقی مانده از سال‌های گذشته در اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از ۱۲ پروژه نیمه‌کاره باقی مانده از سال‌های گذشته در این شهرستان خبر داد.

سلیمان نظری‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تکمیل این تعداد پروژه نیمه‌تمام باقی مانده از سالهای گذشته یکی از مطالبات عمومی مهم مردم شهرستان بوده که سعی خواهم کرد به عنوان فرماندار شهرستان با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی و همکاری همه دستگاه‌های دولتی سطح شهرستان این پروژه‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کاری خود به سرانجام برسانم . 

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خاصی است، خاطرنشان کرد: معادن، کارخانه‌های مختلف، وجود ماشین سنگین و نیمه سنگین بسیار، وجود دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشکده علوم پزشکی نقاط قوت این شهرستان به شمار می‌رود که اولویت نخست کاری بنده برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر، مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی با همکاری همه مسئولان شهرستان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت‌های یاد شده خواهد بود.

نظری‌دوست، توجه به امور جوانان را به عنوان اولویت دوم کاری خود برشمرد و بیان کرد: همه ادارات دولتی به ویژه اداره ورزش و جوانان مکلف هستند در بحث جوانان برنامه ویژه داشته باشند چرا که امروز شهرستان اسدآباد نیاز فوری به نشاط اجتماعی دارد و برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی در این امر ضروری خواهد بود.

این مقام مسئول بحث تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت سوم کاری خود دانست و گفت: ۱۲ پروژه نیمه‌تمام باقی مانده از سال‌های گذشته در شهرستان وجود دارد که به عنوان یکی از مطالبات عمومی مردم سعی خواهم کرد به عنوان فرماندار  شهرستان با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی و همکاری همه دستگاه‌های دولتی سطح شهرستان این پروژه‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کاری خود به سرانجام برسانم .

فرماندار اسدآباد با اشاره به تعداد ۳۲ واحد صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها غیرفعال و تعطیل هستند که با پیگیری لازم برای احیا و بازگشت به چرخه تولید این واحدها همه تلاش خود را با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به کار خواهیم گرفت چرا که این واحدها نقش موثری در اشتغال منطقه خواهند داشت.

نظری دوست گفت: در امور روستاها کارهای عمرانی بسیاری شروع شده که نیاز است در اولویت‌های کاری، مابقی خدمات نیز برای روستاها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha