• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060905460
  • خبرنگار : 50616

بطری های آب دردسرساز در روز پاگشایی بانوان به ورزشگاه

بطری های آب دردسرساز در روز پاگشایی بانوان به ورزشگاه

ایسنا/مازندران  بطری‌های آب در ورزشگاه های کشور در چند فصل اخیر که از روی کیفیت آب و یا پرتاپ توسط تماشاگرنماها به سمت بازیکنان وتیم داوری خبرساز شده‌بود؛ این بار در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز این اتفاق تکرار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، پرتاپ بطری‌های آب به داخل زمین در جریان مسابقه تیم های نساجی مازندران و گل گهرسیرجان پس از آن و از سوی چندین تماشاگرنما اتفاق افتاد که در یکی از جایگاه های تماشاگران که چسبیده به جایگاه خبرنگاران بوده، این شائبه را برای عوامل برگزار کننده مسابقه به وجود آورده که از بطری‌های آب پرتاپ شده از جایگاه خبرنگاران بوده است.
پس از این شائبه، همه بطری های آب از جایگاه خبرنگاران جمع آوری شد.
قطع ارتباط صدایی «حمید حاج ملک» داور اول مسابقه تیم های نساجی مازندران و گل گهرسیرجان دقایقی پس از شروع مسابقه باعث توقف چند دقیقه ای در جریان مسابقه شده بود.

بطری های آب دردسرساز در روز پاگشایی بانوان به ورزشگاه
پس از چندین بازی از عدم حضور بانوان هوادار تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر در فصل گذشته و شروع این فصل، در این بازی شمار قابل توجهی از آنها در ورزشگاه حاضر و از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.
تماشاگران و هواداران تیم نساجی همانند بازی نخست خانگی این تیم برابر فولادخوزستان استقبال قابل توجهی داشتند و حضور حدود ۱۰ هزار نفر را دست اندکاران اعلام کردند.
تشویق های مداوم تماشاگران از «لوان پولی» دروازه بان برزیلی تیم نساجی مازندران که یک پنالتی تیم گل گهر را گرفت و در چندین موقعیت نیز با توپ‌گیری های مطمئن مانع بازشدن دروازه تیمش شد و در طول بازی بارها مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
در پایان بازی دو تیم نیز بازیکنان و کادر فنی دو تیم در وسط زمین درگیری لفظی داشتند که با وساطت عوامل دو باشگاه خاتمه یافت.

بطری های آب دردسرساز در روز پاگشایی بانوان به ورزشگاه
تیم گهرسیرجان در هفته سوم با نتیجه یک برصفر میزبان خود تیم نساجی مازندران را در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر شکست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha