• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060905457
  • خبرنگار : 50228

بنی‌تمیم: کلنگ‌زنی خانه کشتی میرزازاده در دستور کار است

بنی‌تمیم: کلنگ‌زنی خانه کشتی میرزازاده در دستور کار است

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از منش پهلوانی امین میرزازاده دارنده مدال برنز المپیک پاریس، تمجید کرد.

مراسم تجلیل از امین میرزازاده دارنده مدال برنز سنگین وزن المپیک پاریس امروز جمعه با حضور نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نیز امام جمعه گتوند و جمعی از پیشکسوتان شهر گتوند در خانه این ورزشکار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سادات ابراهیمی نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: امین میرزازاده نه تنها برای خوزستان بلکه افتخاری برای کشور است. مدال برنز او در المپیک بسیار ارزشمند است.

او با بیان این که حضور در المپیک حتی از برنده شدن مهمتر است، گفت: رعایت اصول اخلاقی در بازی‌های المپیک نیز بسیار ارزشمند است که خوشبختانه امین میرزازاده استاد اخلاق و منش و سلوک ایرانی در دنیا است و این باعث افتخار است.

نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به زیرساخت ورزشی در این شهر، عنوان کرد: استاندار خوزستان طی سفری که به گتوند داشتند، قول دادند یک سالن کشتی به نام امین میرزازاده احداث شود و این مهم نیاز به جدیت دارد.

او با قدردانی از خانواده میرزازاده، خاطرنشان کرد: بی شک خانواده نقش کلیدی در موفقیت ورزشکار دارند. هم چنین از زحمات مدیرکل ورزش خوزستان هم قدردانی می کنم.

بنی‌تمیم: کلنگ‌زنی خانه کشتی میرزازاده در دستور کار است

در ادامه این مراسم، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهارکرد: تصمیم گرفتیم این بار ما برای اهدای هدایای مدال آوران نزد آن ها برویم. کسی نمی تواند این موفقیت را به نام خود مصادره کند و قطعا خود ورزشکار، خانواده اش و مربیان او در این مسیر زحمات زیادی کشیده‌اند.

بنی تمیم تاکید کرد: علاوه بر مدال هایی که امین میرزازاده کسب کرده است، اخلاق و منش پهلوانی او قابل تقدیر است و این نیز به اصالت خانوادگی و تربیت او بر می گردد.

او با اشاره به سه قول داده شده در قبال مدال آوری ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پارالمپیک، گفت: یکی از این قول‌ها اختصاص مبلغ ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به ترتیب به مدال آوران طلا نقره و برنز بود و امروز اینجا هستیم که با توجه به وعده داده شده، جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون تومانی امین میرزازاده را بابت کسب مدال برنز در المپیک تقدیم کنیم. همچنین مقرر شد ۲۰۰ متر زمین مسکونی و ۵ هکتار زمین از محل طرح کاشت چوب به مدال آوران تقدیم کنیم که این دو قول نیز در دستور کار قرار دارند. ضمن اینکه مقرر شد از مربیان سازنده ورزشکاران نیز به صورت جداگانه تقدیر شود که امروز از محمدی و طالبوند مربیان سازنده امین میرزازاده تقدیر کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقداماتی در بحث بهبود زیرساخت ورزش شهر گتوند، گفت: خوابگاه ورزشی شهر گتوند نیز آماده شده است که در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری خواهد رسید. ضمن اینکه در این مدت استخر گتوند را هم به چرخه فعالیت برگرداندیم. همچنین کلنگ زنی زمین محل احداث خانه کشتی به اسم امین میرزازاده هم در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۳:۰۳

یک کار درست اگر انجام دادید همین هست که جوانان ما تشویق بشند و برند سراغ ورزش ...وقتی یک ورزشکار در المپیک یا جهانی مدال میاره از هزاران میلیاردی که خرج تبلیغ برای یک کشور در همه زمینها میکنید بالاتر هست با مدال ورزشکاران دنیا ایران بیشتر میشناسه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۱:۵۳

شیر است امین پهلوان انشاالله تنش سالم و همیشه برسکوی قهرمانی ببینیمش.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۱۲:۰۱

درود بر بنی تمیم عزیز