• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403060905389
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

استفاده دولت چهاردهم از نیروهای مناطق محروم قابل تقدیر است

استفاده دولت چهاردهم از نیروهای مناطق محروم قابل تقدیر است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: استفاده دولت چهاردهم از نیروهای مناطق محروم قابل تقدیر و تحسین است.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه نهم شهریورماه ۱۴۰۳ یاسوج افزود: مناطق محروم دارای ظرفیت‌های زیادی از لحاظ نیروی انسانی نخبه است که در دولت چهاردهم از این ظرفیت بخصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو شایسته استفاده شده است.

وی اظهار کرد: انتخاب سید ستار هاشمی بعنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید کامل تقوی‌نژاد به عنوان دبیر هیات دولت از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نشان از توجه دولت به نیروهای انسانی نخبه دارد.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دولت‌های گذشته پیشنهادهای زیادی برای انتخاب افراد نخبه این استان در کابینه مطرح شد که مورد توجه قرار نگرفت.

حسینی تصریح کرد: دولت چهاردهم با انتخاب افراد کابینه خود از استان‌های کم برخودار بر محرومیت زدایی از مناطق محروم و استفاده از ظرفیت‌های آنها برنامه ریزی لازم را دارد.

وی با اشاره به روز دهم شهریورماه به عنوان تصویب قانون بانکداری بدون ربا ادامه داد: ربا خط قرمز دین است و اسلام سود بردن را پذیرفته اما به هیچ وجه سود از طریق ربا را نپذیرفته و از منظر اسلام امری مطرود است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ۲۸ صفر سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت سبط اکبر آن حضرت امام حسن مجتبی(ع) تاکید کرد: رسول خدا(ص) در شرایط و فضایی از سوی پروردگار به پیامبری برگزیده شد که انسان‌ها در قهقرای گمراهی و جاهلیت زندگی می کردند.

به گزارش ایسنا، حسینی بیان کرد: جهان اسلام امروز مدیون تلاش‌های پیامبر اکرم(ص) بوده و ایشان وحدت و همدلی امت اسلامی را هدف نهایی خود می دانستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha