• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060905316
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امام‌جمعه موقت زاهدان:

مسئولان پای درد دل مردم بنشینند

مسئولان پای درد دل مردم بنشینند

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: مسئولان در بین مردم بروند، درد مردم را بشنوند و ببینند مردم چه می‌خواهند و چه چیزی مردم را اذیت می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید خلیل حسینی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان باتوجه‌به دیدار اعضای دولت با مقام معظم رهبری و تأکید بر سخنان ایشان بیان کرد: مقام معظم رهبری در آن دیدار به دولتمردان توصیه کرد که به مسائل شرعی پایبند باشند به‌خصوص نماز و نماز جماعت و توصیه کردند در صفوف نماز شرکت کنند مسئولانی که صدای من را می‌شنوند در بین مردم بروید درد مردم را بشنوید و ببینید مردم چه می‌خواهند و چه چیزی مردم را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولی که در کارهایش یاد خدا را دارد موفق است برکات دولت شهید رجایی بعد از ۴۰ سال هنوز در جامعه مؤثر است خدمات شهید رئیسی همچنان ادامه دارد.

امام‌جمعه موقت تصریح کرد: مردم بر شما منت دارند و شما بر مردم منتی ندارید این مردم هستند که باید شما را بپذیرند مسئولان در میدان خدمت قدم گذاشتند جانانه خدمت کنید و در بین مردم حضور داشته باشید سفرهای استانی داشته باشید و با مردم مناطق مختلف مرتبط باشید و قانونمند حکمرانی کنید.

وی ادامه داد: تولید دوای درد اقتصاد است تولید ملی را حمایت کنید و در بحث عدالت دولتی‌ها و مسئولان باید عدالت‌محور باشند؛ یعنی هر چیزی در جایگاه خودش هر کس به حق خودش برسد به آنچه که شایسته‌اش هست برسد و در اولویت‌ها کارهای زیربنایی را مدنظر داشته باشید.

حسینی تشریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان لایق خدمت هستند چرا باید شهر ما و خیابان‌های ما وضع نامطلوب داشته باشد کمی تلاش بیشتر کنیم و به ندای رهبری گوش فرا دهیم.

امام‌جمعه موقت ضمن تسلیت فرارسیدن ۲۸ صفر اظهار کرد: پیامبر (ص) رحمتی برای عالمیان است در جنگ احد پیغمبر سختی‌های عجیبی را متحمل شد بیش از ۷۰ نفر از یارانشان به شهادت رسیدند درحالی‌که بدن مبارک زخم‌های بسیاری برداشته بود همچنان در حال دعاکردن بود او هیچگاه لب به نفرین نگشود؛ بلکه حتی برای هدایت دشمنانش دعا می‌کرد.

وی ادامه داد: همچنین شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام را در پیش داریم در این روزها غوغای کربلا را می‌بینیم اما مدینه خبری نیست زمانی که به امام حسین علیه‌السلام خبر شهادت برادر بزرگوارشان را دادند ناله‌اش بلند شد و گریه کرد.

حسینی در پایان اظهار کرد: افتخار ما ایرانیان حضور بارگاه مطهر امام رضا علیه‌السلام در مشهد مقدس است در روز چهارشنبه سالروز شهادت این امام بزرگوار را در پیش داریم که به همه عاشقان این امام بزرگوار تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha