• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060905302
  • خبرنگار : 50535

فریاد مرگ بر اسرائیل در جمعه‌ی خشم تبریزی‌ها

فریاد مرگ بر اسرائیل در جمعه‌ی خشم تبریزی‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی نمازگزاران نماز جمعه تبریز امروز پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

راهپیمایی مردم تبریز امروز بعد از اقامه نماز از مصلی امام خمینی(ره) این شهر به سمت میدان ساعت انجام شد.

مردم شهیدپرور تبریز در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، پرچم فلسطین و تصاویر شهدای خدمت و شهید مقاومت اسماعیل هنیه با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

مردم غیور تبریز در این راهپیمایی ضمن فریاد انزجار به اسراییل هشدار دادند که منتظر انتقام سخت باشد.

حمایت از فلسطین، حمایت از امام حسین(ع) است

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، امام جمعه تبریز در جمع تجمع کنندگان راهپیمایی «جمعه خشم» مردم تبریز، اظهار کرد: مردم تبریز امروز در این راهپیمایی گردهم آمده‌اند تا انزجار و خشم خود از رژیم صهیونسیتی را به تمامی دنیا اعلام کند، مسلمانان باید بدانند که در حال حاضر حمایت از فلسطین، حمایت از امام حسین(ع)، پیامبران و ائمه اطهار و تمامی شهدا است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی به قدری مستکبر و دارای غرور بی‌خودی است که با هر انتقاد بجا حاضر به کشتار هزاران کودک بی‌گناه است، برخی از سران بی‌کفایت کشورهای اسلامی با چشم‌پوشی بر تمامی اقدامات این رژیم کودک‌کش از آن حمایت کرده و یک رسوایی بزرگ به بار آوردند.

مطهری اصل بیان کرد: رژیم صهیونسیتی دشمن آشکار اسلام بوده و کاری جز کشتار جمعی، ترور و اهانت به ارزش‌های اسلامی بلد نیست.

وی گفت: امیدواریم با کمک تمامی مردم مسلمان جوامع اسلامی و حضرت حق هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی باشیم.

به گزارش ایسنا، نمازگزاران با سر دادن شعارهایی چون «یا ایها المسلمین اتحدوا اتحدوا»، «اسرائیل دربه درت می‌کنیم، فلسطین حمایت می‌کنیم» از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و رژیم صهیونسیتی کودک کش را محکوم کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha