• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403060905272
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

امام جمعه موقت بیرجند:

موفقیت دولت چهاردهم نیازمند انتصاب مدیران توانمند است

موفقیت دولت چهاردهم نیازمند انتصاب مدیران توانمند است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: موفقیت دولت چهاردهم در صورتی به دست می‌آید که مدیرانی منصوب شوند که توانمند و متعهد باشند و پست بی‌ربط به کسی داده نشود، زیرا نبود این‌ موارد و عدم توجه به آن آسیب زیادی به دولت و انقلاب وارد می‌کند.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی امروز ۹ شهریور در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) گفت:  رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولت چهاردهم و رئیس جمهور توصیه‌هایی داشتند؛ ما موفقیت رئیس جمهور را می‌خواهیم چون موفقیت ایشان یعنی گره از کار مردم گشوده شود و انقلاب به جلو حرکت کند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: استفاده از کارشناسان، حکمرانی فضای مجازی و هوش مصنوعی، علاج پیری جمعیت و زاد و ولد، توجه به معنویت در دوران مسئولیت، حضور در بین مردم و آشنایی با مشکلات و شنیدن درد و دل‌های آنان از نکات و مسائل بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه دولتمردان و رئیس جمهور قرار گیرد.

عبادی با تأکید بر این‌که کلید حل مشکلات اقتصادی در گرو توجه و حمایت از تولید ملی و امید نبستن به دشمن است، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای حل مشکل تورم و کاهش فشار اقتصادی بر مردم باید در دستور کار دولت چهاردهم باشد.

وی متذکر شد: از مذاکره‌ای که منافع ملت ایران از آن به دست بیاید، کسی اِبایی ندارد اما باید این مذاکره عزتمندانه باشد نه اینکه آسیب ببنیم و به تعهدات خود عمل نکنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ملت مظلوم غزه با طوفان الاقصی هیمنه‌ اطلاعاتی، نظامی و حتی رسانه‌ای صهیونیست را درهم شکست، عنوان کرد: امروز آبرویی برای اسرائیل و صهیونیست و حتی امریکا و غرب باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه انسان علی‌رغم شهرت، مال و هر جایگاه و منصبی که دارد باید به فقر ذاتی و شکوفایی استعدادهای خود توجه داشته باشد، افزود: ریشه بسیاری از رذایل اخلاقی به دلیل غرور افراد است، پرورش و شکوفایی استعداد معنوی مهمترین استعدادی می‌باشد که بشر از آن غافل شده است در حالی که با پرورش این استعداد می‌تواند به قرب الی الله برسد.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت دهم شهریور سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این عزیزان امنیت کشور را تأمین می‌کنند وگرنه همان بلایی که دشمنان و صهیونیست‌ها بر سر غزه درآوردند بر سر مردم ایران هم درمی‌آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha