• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403060905102
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:

آینده کرمانشاه را بسیار روشن می‌بینم

آینده کرمانشاه را بسیار روشن می‌بینم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه فرصت‌های زیادی را از دست داده، لذا دولت جدید باید این استان را بطور ویژه ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، شب گذشته(هشتم شهریور) در مراسم روز خبرنگار که با حضور استاندار و فعالین رسانه‌ای کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه همه ادیان الهی از جمله دین اسلام اساس کارشان تبیین بوده، گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز با تبیین آغاز شد و امام (ره) با تبیین توانست رژیم ستم شاهی را از بین ببرد.

وی افزود: رسالت خبرنگاران هم رسالت تبیینی بوده و کارشان مصداق جهاد تبیین است.

غفوری با بیان اینکه امروز اداره دنیا دست رسانه‌هاست، عنوان کرد: این رسانه‌ها بودند که ظلم و جنایت صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان رسانده و مردم غزه و جبهه مقاومت را پیروز کردند.

وی با بیان اینکه انتظار است رسانه‌ها صادقانه مسائل را بیان کنند، گفت: همچنین انتظار است رسانه‌ها مشفقانه و دلسوزانه قلم زده و دنبال اصلاح امور و امیدآفرینی در جامعه باشند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه همه وظیفه داریم به توسعه استان کمک کنیم، افزود: داشته‌های استان خیلی بیشتر از نداشته‌هایش است و باید دست به دست هم بدهیم تا توسعه استان سرعت بگیرد.

وی با بیان اینکه آینده استان را بسیار روشن می‌بینم، گفت: طی این سه سال کارهای خوبی در استان انجام شده و کارهای خوبی هم در حال انجام است که نویدبخش آینده‌ای روشن برای استان است.

وی با بیان اینکه دولت جدید باید استان کرمانشاه را ویژه ببیند، گفت: فرصت‌های زیادی در این چهل و چند سال پس از انقلاب در استان از دست رفته و دولت باید یک برنامه جبرانی برای این استان داشته باشد. باید پیگیر باشیم که سفر اول دولت جدید به کرمانشاه باشد و رسانه‌ها باید در این زمینه مطالبه‌گری کنند.

آینده کرمانشاه را بسیار روشن می‌بینم

در ادامه پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم روزخبرنگار امسال با همفکری خود اصحاب رسانه برگزار شده، عنوان کرد: یکی از مطالبات امروز خبرنگاران مسئله مسکن است که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و از استاندار درخواست داریم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد تا ساخت مسکن خبرنگاران سرعت بگیرد. 

وی در ادامه اشاره ای به اتفاقات فرهنگی و هنری سه سال اخیر استان داشت و اظهار کرد: طی این سه سال کرمانشاه در اکثر حوزه‌های فرهنگی و هنری جزو پنج استان برتر کشور بوده است. 

این مسئول افزود: یکی از رویکردهایی که طی این مدت آن را دنبال کردیم و در کشور هم ترویج شد، خیابانی کردن رخدادهای فرهنگی و هنری بود که از جمله آن می توان به دعوت از نقاشان مطرح کشور و خلق آثاری با موضوع غزه در معرض دید مردم بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طی این مدت تلاش شد تا به بهانه های مختلف دورهمی هایی را با با گروه‌های هنری و فرهنگی مختلف مانند هنرمندان و اصحاب رسانه داشته باشیم که ثمرات خوبی داشت. 

جلالی با بیان اینکه در حال حاضر آثاری هنری در حوزه های موسیقی، سرود، فیلم مستند، هنرهای تجسمی و ...در سطح استان در حال تولید است، گفت: از اواسط مهرماه هر کرمانشاهی که از منزل خود بیرون بیاید، شاهد یک رخداد فرهنگی و هنری در محله خود خواهد بود. 

آینده کرمانشاه را بسیار روشن می‌بینم

فریدون معتمدیان رییس هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه نیز گفت: در دولت جدید که با شعار وفاق ملی آمده، همه باید کمک کنیم که توسعه استان شتاب بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در نقد خود اخلاق را رعایت کنند، گفت: نقد باید همراه با راهکار برای اصلاح باشد تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

معتمدیان گفت: مسئولین هم باید پاسخگو باشند و در مقابل نقد رسانه‌ها صحه صدر داشته و از این نقدها و پیشنهادات برای اصلاح امور استفاده کنند.

جمعی از فعالین رسانه‌ای استان نیز در این مراسم به بیان دغدغه‌های خود پرداختند که پاسخگو نبودن برخی مدیران، بها دادن برخی مدیران به فیک‌نیوزها، عدم حفظ شان خبرنگاران در برخی مراسم و برنامه‌ها و لزوم تسریع در ساخت مسکن خبرنگاران از جمله آنها بود.

در پایان این مراسم از جمعی از فعالین رسانه‌ای تجلیل و از پوستر جشنواره ابوذر رونمایی شد.

مراسم امسال روز خبرنگار به دلیل حضور جمعی از خبرنگاران در مرز خسروی جهت پوشش مراسم اربعین با تاخیر برگزار شد.

آینده کرمانشاه را بسیار روشن می‌بینم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۱۳:۲۰

یه سر به شهرک‌های صنعتی بزن آقای غفوری تا ببینی چه جوری شرکت‌ها کار میکنن نصف و نیم اونم با پایمال کردن حق کارگر