• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060905071
  • خبرنگار : 30147

فرماندار گناباد:

۳۰۰ طرح هفته دولت گناباد در گناباد افتتاح و کلنگ زنی شد

۳۰۰ طرح هفته دولت گناباد در گناباد افتتاح و کلنگ زنی شد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار گناباد گفت: همزمان با هفته دولت ۳۰۰ طرح با اعتبار بالغ‌بر ۷۱۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رضا نصیری ۸ شهریور ماه، در مراسم گرامیداشت هفته دولت که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد پروژه ۳۲ طرح در حوزه اصلاح توسعه و بهسازی شبکه برق با اعتبار ۲۲۱ میلیارد ریال و ۲۷ طرح مخابراتی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال، ۹ طرح راهداری و ۵ طرح در حوزه قنوات و جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ۱۰ طرح در حوزه آب و فاضلاب با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال بودند.

وی بیان کرد: طرح‌های شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله طرح‌های گازرسانی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی، مسکن محرومین کمیته امداد، حوزه صنعت و معدن و حوزه گردشگری از دیگر پروژه‌ها بوده است.

وی همچنین با اشاره به ۵ طرح‌ کلنگ زنی شهرستان گناباد در هفته دولت تصریح کرد: اکنون ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح در شهرستان گناباد داریم که در آینده با حضور مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه تعداد ۷ هزار واحد مسکونی تاکنون به مردم گناباد واگذار شده است، افزود: در ایام هفته دولت تعداد ۱۴۴ واحد طرح بهسازی مسکن روستایی و تعداد ۳۱ واحد شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به افتتاح ۱۰ طرح آب‌رسانی که به مناسبت هفته دولت در گناباد به بهره‌برداری رسید، گفت: مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی آب شهر روشناوند با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال و طرح آب‌رسانی به طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر کاخک افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نصیری ورزش و جوانان آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و جهاد کشاورزی و منابع طبیعی را از دیگر حوزه‌های دارای پروژه قابل افتتاح در هفته دولت دانست و گفت: در حوزه جهاد کشاورزی لایروبی قنوات با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال و پروژه نهال‌کاری ۳۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و همچنین استخر شنای شهر کاخک بعد از ۱۱ سال از شروع این پروژه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی پروژه‌های حوزه صنعتی توسعه فرودگاه و کلنگ زنی دستگاه هواشناسی فرودگاه شهدای گناباد، کلنگ زنی ساختمان مرکز خدمات سلامت گناباد را از دیگر پروژه‌های هفته دولت عنوان کرد.

نصیری در پایان گفت: دولت چهاردهم با تشکیل دولت وفاق ملی و تأیید کابینه دولت توسط مجلس و حمایت مقام معظم رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که پای‌کار مردم با جدیت خواهند ایستاد و اولویت کار رضایت مردم است و باید مشکلات داخلی با همدلی بیشتر حل شده و به مسائل خارج کشور پرداخته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha