• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060805046
  • خبرنگار : 50176

ربیعی:

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/انتخاب «وی ای آر» گزینشی نباشد

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/انتخاب «وی ای آر» گزینشی نباشد

ایسنا/لرستان سرمربی ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در هفته سوم لیگ برتر گفت: امیدوارم انتخاب «وی ای آر» گزینشی نباشد.

محمد ربیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران پرشور خیبر به این بازی لذت دادند، در ورزشگاه حضور داشتند و بازی بدی هم مشاهده نکردند.

وی ادامه داد: روی هر دو دروازه موقعیت‌های فراوانی خلق شد و بازی از سرعت مناسبی برخوردار بود.

ربیعی با بیان اینکه به تیم خیبر و کادر فنی تیم خسته نباشید می‌گویم، اضافه کرد: به بچه‌های ذوب آهن هم خسته نباشید می‌گویم چرا که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی مساوی کردیم.

وی گفت: تیم خیبر در دقایق ۵۰ تا ۶۵ فشار بسیار زیادی روی دروازه ما آورد. در نیمه اول هم دروازه‌بان تیم خرم‌آباد که او را بسیار دروازه بانی خوبی دیدم دو سه تا توپ خوب گرفت.

سرمربی ذوب آهن اصفهان همچنین به «وی ای آر» اشاره‌ای کرد و گفت: به نظر من فوق‌العاده می‌تواند کمک کند و یک آرامش ذهنی برای تماشاگر و افرادی که داخل زمین هستند ایجاد می‌شود. امیدوارم که انتخاب «وی ای آر» هم گزینشی نباشد و همه تیم‌ها در بازی‌هایشان از آن بهره ببرند، با این وجود قضاوت آقای «بیژن حیدری» بسیار مسلط بود.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه نقل و انتقالات تا ۲۸ ام ادامه خواهد داشت، افزود: نیازمند بازیکن در جلوی زمین هستیم و باید تیم تقویت شود و از باشگاه و هیئت مدیره درخواست می‌کنم با هماهنگی و با هم فکری و علیرغم همه مشکلات و شرایطی که همه جسته و گریخته از آن مطلع هستند، فضایی را برای جذب یار داشته باشد.
 
وی یادآور شد: به طور مثال در همین بازی همین که «احمد شریعت زاده» به زمین آمد و خطای بی دلیلی کرد و همان خطا تبدیل به گل شد.

ربیعی با بیان اینکه چند توپ خیلی راحت در جلو از دست دادیم و بچه‌ها باید خیلی با تلاش بیشتر باید از موقعیت‌ها استفاده کنند، افزود: در نیمه دوم عقب نشینی داشتیم که اشتباه بود و این فرصت و فضا را به تیم خیبر دادیم که چند موقعیت را روی دروازه ما داشته باشد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: قسمتی از کار نیازمند تمرین و کار است که من و کادر فنی باید این کار را انجام دهیم، ما دو مهره حیاتی فصل گذشته را از دست دادیم و باید بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

ربیعی در خصوص سوالی مبنی بر اینکه تیمش در سه بازی سه امتیاز کسب کرده، گفت: ما سه بازی بیرون خانه انجام دادیم، ما در شش هفته اول یک بازی را در اصفهان داریم که آن هم دربی بوده و با سپاهان و این قرعه ما است و یک قرعه سخت.

او افزود: بازی در خرم آباد سنگین است، هفته گذشته هم سپاهان به عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌های ایران در خرم آباد در دقیقه ۹۷ گل برتری را زد، خیبر تیم خوبی است، اما نمی‌توانیم نقش هودار ویژه این تیم را نادیده بگیریم، ۹۰ دقیقه تمام ورزشگاه پر بود و تشویق کردند، این خود به خود بازی را اینجا سخت خواهد کرد، این از نظر من بسیار قابل ستایش است و به مردم عزیز خرم آباد تبریک می گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۹ ۱۲:۳۶

ذوب آهن به روزهای اوجش بر می گرده قطعا