• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060804989
  • خبرنگار : 50616

تاخیرپرواز و دوری هتل! بهانه‌های تکراری برای برگزارنشدن نشست‌های خبری!

تاخیرپرواز و دوری هتل! بهانه‌های تکراری برای برگزارنشدن نشست‌های خبری!

ایسنا/مازندران تاخیر در پرواز و دوری ازهتل تا محل برگزاری نشست خبری سرمربیان میهمان تیم نساجی در بازی‌های خانگی این تیم درمازندران به یک بهانه وسریال تکراری درچند فصل گذشته تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، درحالی که از مدیرروابط عمومی واموررسانه هیات فوتبال مازندران زمان نشست خبری پیش ازبازی «مهدی تارتار» سرمربی تیم گل گهرسیرجان ساعت ۱۷ عصرپنجشنبه هشتم شهریور و درسالن کنفرانس شهیدوطنی قائمشهر اعلام شد، اما این نشست‌ها همانند دیگرنشست‌های خبری پیش از مسابقه سرمربیان میهمان تیم نساجی به دلایل واهی برگزار نشد!

رضا وریجی، مدیرروابط عمومی وامور رسانه هیات فوتبال مازندران درمحل نشست خبری «مصطفی صداقت» مربی تیم نساجی مازندران به خبرنگاران اعلام کرده بود، هیات فوتبال مازندران از آقای افضلی سرپرست تیم گل گهر سیرجان ساعت پرواز و نشست خبری اعلام و برنامه نشست خبری تعیین و به رسانه‌ها اعلام شد که در نهایت اعلام کردند، به علت تاخیر درپرواز به ساری و دور بودن محل نشست خبری با هتل محل اسکان در شهرستان بابلسر، حضور آقای تارتار درنشست خبری پیش از مسابقه امکان پذیر نیست.

درشروع لیگ بیست وچهارم نیز از کادرفنی تیم فولاد خوزستان میهمان تیم نساجی درهفته نخست نیز درنشست خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند.

شرکت نکردن سرمربیان تیم‌های میهمان نساجی در چند فصل اخیر سریالی و باعث گلایه خبرنگاران استان شده است.

تیم‌های نساجی مازندران وگل گهرسیرجان درهفته سوم مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ جمعه شب در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

نساجی در دو بازی گذشته با نتیجه یک برصفر به تیم فولادخوزستان باخت و در دومین بازی با نتیجه یک بریک برابر تیم آلومینیوم اراک به تساوی و یک امتیاز دست یافت.

گل گهرسیرجان نیز درهفته نخست درشهرانزلی با نتیجه یک برصفر به میزبانش ملوان انی شهر باخت و درهفته دوم با نتیجه ۲ برصفر استقلال خوزستان را شکست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha