• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060804986
  • خبرنگار : 50038

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت رقم خورد

افتتاح پروژه‌های عمرانی ملایر با حضور استاندار همدان

افتتاح پروژه‌های عمرانی ملایر با حضور استاندار همدان

ایسنا/همدان عصر پنجشنبه، هشتم شهریور ماه همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی از روسای ادارات چندین پروژه مهم عمرانی با اعتبار ۷۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و تعدادی پروژه و طرح نیز کلنگ زنی شد.

 علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در دانشگاه ملی ملایر پروژه خوابگاه متاهلین این مرکز آموزش عالی را افتتاح کرد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی ملایر با حضور استاندار همدان

پروژه خوابگاه متاهلی حضرت معصومه(س) با زیربنای ۷۳۰ متر مربع، در سه طبقه، شامل ۱۲ واحد ۵۰ متری برای اسکان دانشجویان متاهل در مجموع به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد تومان با حضور استاندار همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح پروژه‌های عمرانی ملایر با حضور استاندار همدان

این پروژه در سال ۱۳۹۰ کلید زده شد، اما حدود یک دهه راکد مانده بود، در سال ۱۴۰۰ روند تکمیل پروژه از سر گرفته شد و امروز در هفته دولت مورد افتتاح قرار گرفت.

افتتاح پروژه‌های عمرانی ملایر با حضور استاندار همدان

بهره‌برداری از مجتمع تجاری کریم خان زند واقع در میدان استقلال، در زمینی به وسعت ۸۶۰۰ متر مربع با ۶۸۰۰ متر مربع زیربنا و اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کلنگ زنی مرکز تجاری کوثر ملایر واقع در میدان کوثر به همت شهرداری ملایر، کلنگ زنی قطعه دوم چهار خطه محور ملایر_آورزمان به همت اداره راه و شهرسازی به طول ۱۱.۳ کیلومتر با اعتباری حدود پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی شهرک صنعتی ملایر ۳ در محل روستای قشلاق پیرحیاتی به همت شرکت شهرک‌ها و افتتاح پروژه مسکن و بهسازی روستایی قلعه فتاحیه به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر از جمله برنامه‌های سفر استاندار همدان به ملایر بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha