• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060804984
  • خبرنگار : 50038

بزرگترین مجتمع تجاری ملایر به بهره‌برداری رسید

بزرگترین مجتمع تجاری ملایر به بهره‌برداری رسید

ایسنا/همدان شهردار ملایر با بیان اینکه مجتمع تجاری کریم خان زند در زمینی به وسعت ۸۶۰۰ متر مربع، با زیربنای ۶۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان احداث شده است، گفت: این مجتمع به عنوان یک منظومه تجاری به شمار می‌رود.

 مجید فرجی شامگاه پنجشنبه ۸ شهریور ماه در آیین افتتاح مجتمع تجاری کریم خان زند ملایر با حضور استاندار، افزود: این پروژه بنا به دلایلی ۱۰ سال نیمه کاره باقی مانده بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای شهرستان، ایجاد یک منظومه تجاری از ضرورت‌ها به شمار می‌رفت، اظهار کرد: مجتمع کریم خان زند به بخش خصوصی به اجاره رفته است و طی یک ماه آینده تجهیز می‌شود و نقش موثری در عرضه صنایع دستی و مبلمان شهرستان ایفا می‌کند.

شهردار ملایر به نقش این پروژه مهم در تمرکززدایی اشاره کرد و گفت: با توجه به پارکینگ‌های زیادی که برای این پروژه تعبیه شده است، مشکلی در بحث استقرار گردشگران مسافران برای بازدید از نمایشگاه‌های این «ابر پروژه» نداریم.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود از کلنگ زنی مرکز تجارت بین‌المللی مبلمان منبت ملایر در زمینی به وسعت سه هکتار خبر داد و گفت: مقرر شده است در این فضا ساختمانی با ۵۰ هزار متر بنا احداث شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ملایر شهر جهانی مبلمان منبت است، خاطرنشان کرد: مشاور خاصی را در این زمینه استخدام کردیم که تمام شهرهای جهانی دارای برند را بررسی کرد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که همه شهرهای جهانی، دارای یک مرکز تجارت بین‌المللی هستند.

فرجی با بیان اینکه این مرکز تجارت بین‌المللی در ملایر نیز احداث می‌شود، افزود: هدف ما تقویت استارت آپ‌ها ، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، توجه به بحث صادرات فروش و تبلیغات جهانی در این مرکز است.

وی با بیان اینکه در مرکز تجارت بین‌المللی ملایر، هتل، بازار بین المللی، فضای تفریحی، سالن آمفی تئاتر و... پیش‌بینی شده است، افزود: شهرداری ملایر، امروز در قامت یک شهر جهانی ظاهر شده و تلاش می‌کند پای کار خدمت به مردم و نظام باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha