• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060804983
  • خبرنگار : 50038

فرماندار ملایر:

رشد ۲۰۰ درصدی در زیرساخت‌های صنعتی ملایر

رشد ۲۰۰ درصدی در زیرساخت‌های صنعتی ملایر

ایسنا/همدان فرماندار ملایر با بیان اینکه امروز یک شهرک صنعتی به مساحت ۳۰۰ هکتار، در روستای قشلاق پیرحیاتی با حضور استاندار همدان کلنگ زنی شد، افزود: با احداث این شهرک دیگر مشکلی برای تامین زمین برای سرمایه‌گذار نداریم.

سلمان اسماعیلی عصر پنجشنبه ۸ شهریور ماه در آیین افتتاح و کلنگ‌ زنی پروژه‌های هفته دولت ملایر، از رشد ۲۰۰ درصدی زیرساخت‌های صنعتی این شهرستان خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال ۱۵.۵ همت، معادل ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان ملایر افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه طی همین روز جاری، با حضور استاندار همدان و نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ۷۵۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح پروژه داشتیم، اظهار کرد: عملکرد هفته دولت امسال گواه حجم بزرگی از کار و تلاش فرزندان این آب و خاک است.

اسماعیلی از به ثمر نشستن ۶۱ پروژه اقتصادی در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: اولویت ما در حوزه مدیریت شهرستان توسعه صنایع و معادن بوده است و در همین راستا ۱۲ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان به افتتاح رسید.

فرماندار ملایر با بیان اینکه یکی دیگر از رویکردهای جدی ما توسعه تجاری شهرستان بوده است و در این راستا چهار پروژه مهم با اعتباری افزون بر ۳۷۰۰ میلیارد تومان داشتیم، خاطرنشان کرد: در بحث پروژه‌های عمران شهری شهرداری ملایر و پنج شهرداری تابعه دیگر،   ۱۷۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح کردند.
 اسماعیلی از افتتاح ۶۰۰ میلیارد تومان در بحث پروژه‌های زیرساخت‌های عمومی، افتتاح ۱۷۸ واحد مسکن روستایی و افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰ میلیارد تومان در بحث پروژه‌های میراث فرهنگی، و صنایع دستی شهرستان خبر داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز یک هارمونی کارآمد در ملایر جریان دارد افزود: به طور قطع افق‌های روشنی برای مردم این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز از مودت و رفاقت بین دو نماینده حال حاضر ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در ابتکار عملی برای نخستین بار دو نماینده سربرگ مشترک چاپ کردند و تمام مکاتبات و دیدار با وزرا و مسئولین ارشد کشوری با حضور هر دو نماینده صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم این روند تا چهار سال آینده ادامه پیدا کند، افزود: امروز ملایر در مسیر پیشرفت و آبادانی است و اتفاقات ماندگار خوبی در آن رقم خورده است.

وی با اشاره به توزیع عادلانه ثروت در ملایر، در بحث احداث پروژه‌ها و خدمات‌رسانی به شهروندان، افزود: به تازگی فرماندار ملایر، به عنوان فرماندار نمونه استان همدان معرفی شده است.

آزادیخواه در بخش دیگری از سخنان خود از فضای تعاملی بین مجلس شورای اسلامی و دولت خبر داد و گفت : مجلس تمام تلاش خود را برای ایجاد یک فضای رقابتی و همدلی کرده است.

وی با بیان اینکه نمونه این امر را در دادن رای اعتماد به وزرا شاهد بودیم، اظهار کرد: برای سرعت بخشی به قوه مجریه تلاش می‌کنیم تعامل خوبی با دولت داشته باشیم.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید در راس امور باشد، افزود روز بحث گردشگری، رونق کشاورزی و صنعت و اشتغال زایی جزو اولویت‌های کشور محسوب می‌شود.

دکتر احمد آریایی نژاد توجه به خانه‌های بهداشت و سلامت مردم، پذیرش نقد منصفانه، انجام کار میدانی و عملیاتی و تلاش وزارت نیرو برای جلوگیری از خاموشی‌های مکرر را جزو اولویت‌های ضروری دانست.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha