• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060804980
  • خبرنگار : 50589

رئیس هیات گلف آذربایجان‌شرقی خبر داد:

برگزاری مسابقات قهرمانی وودبال کشور به میزبانی تبریز

برگزاری مسابقات قهرمانی وودبال کشور به میزبانی تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیات گلف آذربایجان‌شرقی از برگزاری مسابقات قهرمانی وودبال کشور به میزبانی تبریز خبر داد.

امیر کوین، امروز (پنجشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی وودبال کشور به مسزبانی تبریز اظهار کرد: پذیرش ورزشکاران روز ۱۵ شهریور انجام می‌شود و مسابقات ۱۷ لغایت ۱۹ این ماه در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. حدود ۱۱ تا ۱۵ تیم در هر دو بخش بانوان و آقایان در ایم مسابقات حضور خواهند داشت.

او بیان کرد: هیات گلف در طول دو سال اخیر، موفق به کسب میزبانی دو مسابقه کشوری شده‌ است. سال گذشته میزبان مسابقات بهکاب کشوری بودیم. امسال مسابقات قهرمانی وودبال کشور را برگزار خواهیم کرد و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ نیز میزبان مسابقات قهرمانی کشور مینی گلف خواهیم بود. به جرات می‌توان گفت که تنها استانی هستیم که سالانه از فدراسیون میزبانی گرفته‌ایم.

او ادامه داد: دلیل کسب این حجم از میزبانی مسابقات معتبر، لطف خدا، اعتماد فدراسیون و پیشنیه درخشان گلف آذربایجان‌شرقی بوده است.

کوین با اشاره به آموزش رایگان گلف برای عموم مردم گفت: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته شده هیات استان را به ۴۰۰ نفر رسانده‌ایم که افزایش این آمار رابطه مستقیمی با برگزاری کلاس های رایگان آموزش گلف دارد.

به گزارش ایسنا، رئیس هیات گلف استان با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد این رشته گفت: گلف جنبه خانوادگی دارد. اعضای یک خانواده چه دختر چه پسر می‌توانند در فضای شرعی و عرفی جامعه ما به این ورزش بپردازند. کمتر ورزشی از این شرایط بهرمند است و سعی می‌کنیم این ورزش را به طور کم هزینه و قابل دسترس در سبد خانوار قرار بدهیم.

در پایان این نشست خبری شاهین محمودی به عنوان رئیس کمیته کروکت هیات گلف آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha