• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403060804950
  • خبرنگار : 50973

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

تسریع در ساخت تصفیه خانه شماره دو فاضلاب پردیس یکی از اولویتهای شهرستان پردیس است

تسریع در ساخت تصفیه خانه شماره دو فاضلاب پردیس یکی از اولویتهای شهرستان پردیس است

ایسنا/تهران برای تسریع در عملیات ساخت و بهره‌برداری از تصفیه خانه شماره دو فاضلاب پردیس نشستی با حضور مدیران شرکت عمران و پیمانکاران پروژه برگزار شد.

ساعاتی پیش نشستی به منظور پیگیری و تسریع در اجرای کارهای باقیمانده پروژه تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس با حضور مدیران و مسئولین شرکت عمران، برگزار شد. 

 صبح امروز با حضور مدیران ارشد شرکت مهندسی سپاسد از زیرمجموعه‌های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در شرکت عمران، دستیار معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و شرکت سپاسد برگزار شد.

با تاکید مدیرعامل شرکت عمران پردیس، راه‌اندازی تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب اکنون یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه شهرستان پردیس است که مورد تاکید دستگاه‌های امنیتی و قضایی نیز است و هیچ‌گونه تاخیری در احداث این زیرساخت حیاتی پذیرفته نیست و باید به صورت کار جهادی و شبانه‌روزی این پروژه خاتمه یابد.

با اعلام محبت‌خواه، شرکت عمران پردیس همه گونه همکاری و مساعدت جهت تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه را به عمل آورده و پشتیبان مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا به منظور احداث سریع‌تر این پروژه خواهد بود. همچنین طبق تعهدات شرکت عمران، تهاترهای لازم متناسب با پیشرفت کار نهایی شده و زمین‌های مورد نظر به مجموعه سپاسد واگذار شده است. 

مدیران مجموعه سپاسد نیز ضمن قول سرعت‌دهی در اجرای عملیات‌های باقیمانده، وعده دادند تا انتهای شهریورماه کلیه عملیات‌های باقیمانده در بخش ساخت ابنیه مدول اول را به اتمام رسانده و در بخش تجهیزات نیز، قراردادهای خرید هرچه‌سریع‌تر نهایی شود تا ظرف ماه‌های آینده کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات لازم پس از ورود به کارگاه، نصب شود. 

در پایان این نشست مقرر شد، مطابق با برنامه‌ زمان‌بندی قرارداد و مطابق با تعهدات صورت گرفته دو طرفه، شاهد پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه باشیم. گفتنی است قرارداد جدید پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو، شامل انجام خدمات مهندسی، تامین تجهیزات، احداث کارهای باقیمانده مدول اول و بخش سیویل مدول دوم تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب شهر جدید پردیس می‌باشد که قرار است با ظرفیت ۱۴۴ هزار نفر، فاضلاب پردیس را تصفیه نماید.

چندی پیش دادستان شهرستان پردیس اعلام کرده بود در صورت کوتاهی و تاخیر در ساخت این تصفیه خانه برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha