• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060804784
  • خبرنگار : 50042

فرماندار رشت:

عدالت در توزیع اعتبارات جزو مطالبات ماست

عدالت در توزیع اعتبارات جزو مطالبات ماست

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با بیان اینکه عدالت در توزیع اعتبارات جزو مطالبات ماست، گفت: با توجه به اینکه شهرستان رشت مرکز استان بوده و علاوه بر جمعیت ثابت و شناور، در طول سال همواره میزبان گردشگران متعددی است که می طلبد در توزیع اعتبارات این موارد برجسته دیده شود.

کیا عاشوری امروز 8 شهریور در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: عزت و افتخار امروز ملت ایران از شهداست و همین باعث شده همه نگاه ها به این قطعه از کره خاکی باشد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب می گذرد و دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب با همت و تلاش جوانان این مرز وبوم رقم خورده قابل مقایسه با قبل از آن نیست. اکنون انقلاب اسلامی در بالاترین سطح خود قرار دارد.

وی با تأکید بر پرهیز از حواشی ادامه داد: پرداختن به حواشی مانع پیشرفت می شود، لذا همواره پرهیز از حواشی ما را به مقصد نهایی که رضایتمندی مردم و مقبولیت است، می‌رساند.

عاشوری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: شکوفایی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف می تواند منجربه رونق اقتصادی شود، با اعتبارات محدودی که داریم باید ظرفیت هایی مانند گردشگری را توسعه دهیم زیرا بودجه ۴۰۰ میلیاردی پاسخگوی شهرستان رشت با جمعیت حدود یک میلیون نیست.

فرماندار رشت با اشاره به تلاش نمایندگان استان در خانه ملت برای جذب اعتبارات گفت: عدالت در توزیع اعتبارات جزو مطالبات ماست، با توجه به اینکه شهرستان رشت مرکز استان بوده و علاوه بر جمعیت ثابت و شناور، در طول سال همواره میزبان گردشگران متعددی است که می‌طلبد در توزیع اعتبارات این موارد برجسته دیده شود.

وی ادامه داد: ۷۰ روستای شهرستان رشت فاقد آب شرب سالم است، تامین آب شرب این روستاها نیازمند زیرساخت های فراوانی بوده که اعتبارات قابل توجهی را می خواهد. طی قرارداد خوبی که وزارت نیرو با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه جهت آبرسانی منعقد کرده از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار این بخش، ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرستان رشت اختصاص یافته است.

عاشوری با اشاره به واگذاری دولت شهید رئیسی به دولت چهاردهم بیان کرد: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۱۵۰۰ پروژه در شهرستان رشت به ارزش حدود ۱۰ همت به بهره برداری رسیده است، در شرایطی که با محدودیت منابع مواجه بودیم اما توانستیم با اتمام برخی پروژه های نیمه تمام و همچنین تکمیل پروژه های جدید خدمات مطلوبی را در دولت سیزدهم ارائه کنیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در هفته دولت امسال ۲۷۱ پروژه در فصل های مختلف به ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی که وجود دارد شاهد توسعه و عزت و افتخار بیش از پیش برای این ملت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha