• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403060804765
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

شهدای دولت و خدمت طراز مدیریت را در جمهوری اسلامی بالا بردند

شهدای دولت و خدمت طراز مدیریت را در جمهوری اسلامی بالا بردند

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهدای دولت و خدمت طراز مدیریتی را در جمهوری اسلامی بالا بردند، گفت: این شهدا باعث شدند طراز مدیریتی در جمهوری اسلامی آن چنان سطحش بالا برود که هرکسی نتواند در چنین سطوحی قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، امروز(هشتم شهریور) در مراسم بزرگداشت شهدای دولت و خدمت که به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ارزش‌های والایی که شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت الله رئیسی را تبدیل به اسطوره و الگو برای دولتمردان کرده باید پایدار بماند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت نه به خاطر شخص این عزیزان بلکه بخاطر شخصیت والای آنها در عرصه خدمت رسانی است، تاکید کرد: این شهدا توانسته‌اند یک الگو و تابلوی تمام عیار در تراز مدیریت اسلامی به همه دنیا ارائه کنند.

غفوری با بیان اینکه تفاوت اصلی مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی با مدیران دیگر حکومت‌های استبدادی و استعماری در این است که ارزشهای مورد تاکید نظام اسلامی در نظام های غیراسلامی که گرفتار مادی گرایی هستند و همه چیز را برای رسیدن به موقعیت دنیوی می‌دانند به هیچ عنوان وجود ندارد، تصریح کرد: حکومت‌هایی که توسط نظام‌های غیراسلامی و بر مبنای نظام سرمایه‌داری روی کار می‌آیند به طور کامل در تضاد با نظام اسلامی که همه مسئولیت‌ها و انتخاب‌هایش توسط مردم و بر مبنای ارزش‌های الهی، اسلامی و قرآنی است، هستند و همین ارزش های الهی و اسلامی است که مسئولان نظام جمهوری اسلامی را در دنیا از سایرین متمایز کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید رئیسی در اخلاص الگو بودند و فقط برای رضای خدا کار می‌کردند، گفت: تنها گزینه‌ای که می‌تواند هم دنیا و هم آخرت ما را حفظ کند، کار برای رضای خدا است و اینکه امروز ما بعد از گذشت چهل و چند سال دور هم جمع شدیم تا یاد شهدای دولت را گرامی برداریم برای این است که این افراد جز برای رضای خدا کاری انجام ندادند.

غفوری ایثار و فداکاری را ویژگی دیگر شهدای دولت و خدمت برشمرد و افزود: از دیگر ویژگی‌های این شهدا می توان به روحیه گذشت آنها اشاره کرد که آنها را شاخص کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهدای دولت و خدمت در راه خدمت رسانی به مردم پای کار بوده و برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناختند، گفت: این مرتبه از گذشت که در راه رضای خدا و خدمت رسانی به مردم به همه تهمت‌ها وکارشکنی‌ها و... بی اعتنا بودند و راه راه گم نکرده و تا پای جان به مسئولیت خطیر خود عمل کردند، شهدای دولت و خدمت را به الگوهای بی بدیلی برای مسئولان و مدیران تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای دولت و خدمت طراز مدیریتی را در نظام اسلامی بالا بردند، گفت: این شهدا باعث شدند طراز مدیریتی در جمهوری اسلامی آن چنان سطحش بالا برود که هرکسی نتواند در چنین سطوحی قرار بگیرد.

غفوری در ادامه گریزی هم به شرایط کشور بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش زد و اظهار کرد: بعد از شهادت آیت الله رئیسی با هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری، دولت بدون کمترین مشکلی توانست به کار خود ادامه داده و با برگزاری انتخابات، رئیس جمهور منتخب را پای کار بیاورد.

 وی افزود: دولت جدید که در آستانه هفته دولت مستقر شده باید بداند این ثمره خون شهدا است که ایران اسلامی امروز به این سطح از اقتدار رسیده که با وجود دشمنان مزدور، مستکبر، ظالم و خونریز در دنیا، مستحکم سینه سپر کرده و راه نورانی شهدا را ادامه می دهد، لذا دولت و وزرا باید پاسدار خون شهدا بوده و نگهدار میراث شهدای مظلومی باشد که عاشقانه جان خود را تقدیم کردند تا اسلام و قرآن بماند و راه قرآن روز به روز روشن‌تر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha