• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060804758
  • خبرنگار : 50630

در هفتمین روز از هفته دولت؛

آلاشت میزبان جلسه شورای اداری سوادکوه شد

آلاشت میزبان جلسه شورای اداری سوادکوه شد

ایسنا/مازندران هفتمین روز از هفته دولت برای آلاشت روز ویژه‌ای بود. غبار روبی و گلباران مزار شهدا، میزبانی از جلسه شورای اداری، افتتاح و بهره برداری از چند طرح عمرانی و یادواره شهدای آلاشت و روستاهای اطراف، همه مدیران و مسئولان شهرستان را به آلاشت آورد.

غلامی فرماندار سوادکوه و جمعی از مدیران شهرستان ۸ شهریور در ساعات اولیه هفتمین روز هفته دولت با حضور در مزار شهدای شهر آلاشت با اهدای شاخه گل، به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

در ادامه این سفر یکروزه، جلسه شورای اداری شهرستان به میزبانی سالن رصدخانه آلاشت برگزار شد.

رسول بلباسی برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی و رئیس بنیاد شهید سوادکوه در این جلسه، به مناسبت هفته دولت بخش هایی از وصیت نامه شهید رجایی را قرائت کرد.

آلاشت میزبان جلسه شورای اداری سوادکوه شد

جمشید ابراهیم نژاد عضو شورای اسلامی شهر آلاشت نیز با اشاره به حضور میلیونی پیاده روی اربعین گفت: این موضوع فقط عشق و ارادت ملت‌ آزاده جهان به امام حسین (ع) را نشان می‌دهد.

ابراهیم نژاد گفت: رصدخانه آلاشت، تلسکوپ خورشیدی، تلسکوپ ۱۴ اینچی، تلسکوپ ۶ اینچ قابل حمل و امکانات دیگری دارد که متاسفانه چندان شناخته نشده است.

وی افزود: قرار بود زیرساخت های فیزیکی و ساختمان های جنبی هم ایجاد شود که امیدوارم با پیگیری مدیران شهرستان به انجام برسد.

آلاشت میزبان جلسه شورای اداری سوادکوه شد

سرهنگ مهدی وهابی فرمانده نیروی انتظامی سوادکوه در جلسه شورای اداری گفت: سوادکوه یکی از هشت شهرستان مازندران در حوزه برخورد با سارقین ‌شناخته شد و به همین منظور حلقه امنیتی را درکنار پلیس راه سوادکوه احداث کردیم.

 وهابی با بیان اینکه موضوع سرقت از ساختمان های در حال ساخت مهم است، افزود: سازندگان ساختمان در هنگام اخذ پروانه به پلیس پیشگیری معرفی می شوند تا در این خصوص آگاهی لازم را بدست آوردند.

آلاشت میزبان جلسه شورای اداری سوادکوه شد

وی از روسای ادارات خواست تا نسبت به افزایش حفاظت فیزیکی و رفع مشکلات در این خصوص مانند دوربین های مداربسته و روشنایی اقدام نمایند.

رمضان غلامی فرماندار سوادکوه نیز با تبریک هفته دولت به کارکنان و کارمندان و مدیران گفت: کارکردن در مناطقی مثل آلاشت سختی های خودش را دارد، افزایش هزینه ها بخاطر صعب العبور بودن باعث می‌شود مسئولان این شهر زحمات زیادی را متحمل شوند 

غلامی گفت: باید جهاد تبیین را جدی بگیریم تا مردم هم با عملکرد دولت آشنا شوند و هم امید آفرینی را گسترش یابد.

وی به برگزار چهار انتخابات در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: بدون همکاری و مشارکت عمومی مدیران و شهروندان این انتخابات برگزار نمی‌شد؛ بارش برف، یخبندان و سیل نتوانست خللی در برگزاری انتخابات ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه اظهار کرد: برگزاری ستاد بحران کشور در شب وقوع سیل و بازگشایی محور سوادکوه در کمترین زمان ممکن، از اتفاقات ارزشمند و حرکت جهادی بود که رخ افتاد. در هنگام سیل اگر هلال احمر و نیروهای امدادی و نظامی به موقع ورود نمی‌کردند، تعداد فوتی‌های سیل ده‌ها برابر می‌شد.

وی به برخی از پروژه های هفته دولت اشاره کرد که شامل افتتاح دو پایگاه دائمی هلال احمر، دکل‌های مخابراتی، افتتاح مسکن محرومان، آسفالت معابر، پروژه های برق و غیره از جمله این طرح‌ها بود.‌

آلاشت میزبان جلسه شورای اداری سوادکوه شد

غلامی در خصوص انتخاب مدیران برتر شهرستان گفت: به‌خاطر کار جهادی و میدانی، همه مدیران را در حد مدیر نمونه می‌دانیم که به همین خاطر برای انتخاب پیچیدگی و ارزیابی دقیقی بعمل آمد.

فرماندار سوادکوه اشاره کرد: به برکت انقلاب اسلامی، خدمات و امکانات فراوانی به نقاط دوردست و کوهستانی ارائه شد که در تاریخ کشور بی‌نظیر است.

آلاشت میزبان جلسه شورای اداری سوادکوه شد

در جلسه شورای سوادکوه از کارکنان و مدیران برتر ادارات و نهادهای دولتی شهرستان با اهدای لوح یادبود، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha