• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060804743
  • خبرنگار : 50283

در گرامیداشت هفته دولت؛

۱۲ پروژه عمران شهری در بندرانزلی افتتاح شد

۱۲ پروژه عمران شهری در بندرانزلی افتتاح شد

ایسنا/گیلان شهردار بندرانزلی گفت: امروز و در گرامیداشت هفته دولت ۱۲ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال در بندرانزلی به بهره‌برداری رسید.

وحید پورحضرت امروز پنج‌شنبه ۸ شهریورماه در آیین افتتاح نمادین این پروژه‌ها که در پل قدیم غازیان بندرانزلی انجام شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: برای کف‌سازی پل قدیم غازیان مواردی از جمله مبلمان، نورپردازی، موزاییک فرش و روکش آسفالت بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

پورحضرت تصریح کرد: از دیگر پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد می‌توان به آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت معابر شهری، ساماندهی فضای سبز خیابان صابر حنان، تعریض خیابان میرزا کوچک خان جنگلی و آبیاری تحت فشار همچنین پروژه پارک ۴ طبقه شرکت نفت اشاره کرد.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده گفت: اعتبار این پروژه‌ها عمدتاً از منابع داخلی و بخشی نیز از محل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵ درصد پروژه خیابان سپه انجام شده، گفت: تا این لحظه ۱۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده که در اولین فرصت و پس از اتمام پروژه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار بندرانزلی با اشاره به پروژه‌هایی که در دهه فجر سال گذشته آماده بهره‌برداری بود، گفت: ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان انجام شد که امروز بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در ۲ مناسبت دهه فجر سال گذشته و هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

همچنین در این مراسم محمد پورخوش سعادت، فرماندار شهرستان بندرانزلی ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت گزارش خدماتی است که به مردم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما همه خادمان مردم هستیم و جایگاهی که در آن گرفت قرار گرفتیم برخواسته از خون شهدایی است که همین مردم برای نظام و انقلاب دادند، افزود: پل قدیم غازیان یکی از نمادهای برند بندرانزلی است و امیدواریم مردم خدماتی را که انجام می‌شود لمس کنند و ارائه این خدمات در بازسازی سرمایه‌های اجتماعی کمک کند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: با توجه به بهره‌برداری از پل قدیم غازیان دستگاه‌هایی از جمله شهرداری و آموزش و پرورش می‌توانند برخی از برنامه‌های خودشان را روی این پل برگزار کنند و بهره‌برداری فرهنگی مناسبی از این پل صورت گیرد و انتشار تصاویر آن می‌تواند برای این شهر ارزش افزوده فرهنگی و مالی داشته باشد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha