• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060804726
  • خبرنگار : 50037

افتتاح ۱۰۵۰ میلیارد پروژه عمرانی در رزن

افتتاح ۱۰۵۰ میلیارد پروژه عمرانی در رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح ۱۰۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی مختلف در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه ۸ شهریور ماه در شورای اداری و تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان، اظهار کرد: با تلاش و همت مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در هفته دولت امسال ۷۷ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی با اعتباری افزون‌بر ۱۰۵۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به احیا و افتتاح بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در این شهرستان در هفته دولت به عنوان بزرگترین و شاخص‌ترین پروژه شهرستان، تصریح کرد: کارخانه تولیدات ورق و فویل آلومینیومی شهرستان رزن به عنوان یکی از چهار کارخانه بزرگ سطح کشور و بزرگترین کارخانه فویل آلومینیومی غرب کشور محسوب می‌شود.

فرماندار رزن در ادامه با بیان اینکه در ۳۰ ماه گذشته اعتباری افزون‌بر ۳۲.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل استانی و شهرستانی به حوزه آب شهرستان اختصاص داده شد، تصریح کرد: در سال‌جاری نیز ۲۷ میلیارد تومان به حوزه آب این شهرستان اختصاص داده شده که به زودی با اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار دیگر از محل اعتبارات شهرستان این میزان اعتبار به ۳۰ میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.

غفاری‌آثار تصریح کرد: به‌طور قطع با چنین اعتبارات اختصاص یافته به حوزه آب شهرستان دیگر نباید هیچگونه مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد و با پیگیری مدیر جدید امور آبفای رزن هر گونه مشکل در این حوزه باید مرتفع شود.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۷۳ میلیارد تومان مردم این شهرستان در پروژه‌های عمرانی مشارکت مردمی داشته‌اند، ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته سال گذشته شهرستان رزن اعتباری افزون‌بر ۷۴ میلیارد تومان بوده که همین مبلغ را مردم شهرستان رزن مشارکت داشته و کمک کردند که قابل تقدیر و تحسین است.

غفاری‌آثار با اشاره به اینکه اتفاقات خوب شهرستان در حوزه عمران و آبادانی را مرهون با هم کارکردن و با هم بودن در انجام کارها هستیم، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مناطق محروم، پیوست عدالت از جمله مواردی است که در خدمتگزاری به مردم باید نسبت به آن توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به اینکه انجام هیچ کاری بدون مانع نیست اما نباید دلسرد شد، گفت: آموزش و پرورش توجه به ارتقا سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان را بعد از تعلیم و تربیت باید در برنامه کاری خود داشته باشد و از آن غافل نشود.  

به گزارش ایسنا، در پایان به مناسبت روز کارمند از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان رزن تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha