عمران عباسی امروز (هشتم شهریور ماه) در هفتمین روز از هفته دولت در آیین بهرهبرداری از تقاطع غیرهمسطح پل سوخته کلا قائمشهر، اظهار کرد: راه ریلی ما با توسعه صفر درصدی همراه است و این بهدلیل عدم توانمندی مدیران است. همچنین راه دریایی سهمی در حمل بار و گردشگری ندارد و فقط راه شوسه را داریم.
وی بیان کرد: ما عذابکشان مسیر توسعه راه هستیم و باید جلوی رقم ۱۲۰۰ میلیاردی اجرای این پروژهها، صفری گذاشته شود تا شرمنده نشویم.
عباسی گفت: جاده ساحلی جویبار هزینه جانی داشته است و در زیراب نیز هیچ راه پدافند غیرعامل نداریم، بهطوری که از سیل ۱۳۹۴ تاکنون فقط یک پل در سیمرغ جایگزین شد. در بزرگراه هفت تن به سمسکنده در ۱۰ سال، کمی پیشرفت داشتیم و ۳۵۰ کیلومتر زمینها معطل مانده است.
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس ادامه داد: راههای مازندران متعلق به کل کشور است و برای تامین اعتبار باید اتفاقی بهتر بیفتد.
او با تاکید بر اینکه هنوز یک خط ریلی اضافه نشده است، افزود: زمین به قیمت جان است، خرده مالکی حاکم است و مسیر نوار ساحلی در حسرت جاده ساحلی است.
انتهای پیام
نظرات