• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403060804654
  • منبع : نمایندگی کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان:

علم و عدالت از مهمترین ویژگی های فرد خدمتگزار است

علم و عدالت از مهمترین ویژگی های فرد خدمتگزار است

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان،اهل علم و عدالت بودن را از نخستین ویژگی فرد خدمتگزار ذکر کرد و گفت: انسان باید با مطالعه خود را به روز کرده و از مسیر عدالت خارج نشود و روزمرگی را از خود دور کند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز پنجشنبه (۸ شهریور ماه) در یادواره شهدای دولت ضمن تبریک هفته دولت و با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، اظهار کرد: هر مسلمان و هر انسانی سزاوار است، همواره و پیوسته در مسیر خدمت به نیازمندان تلاش کند.

وی، اهل علم و عدالت بودن را از نخستین ویژگی فرد خدمتگزار ذکر کرد و افزود: انسان باید با مطالعه خود را به روز کرده و از مسیر عدالت خارج نشود و روزمرگی را از خود دور کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه قانون‌مداری از دیگر ویژگی‌های یک فرد خدمتگزار است، تصریح کرد: بهترین کار برای انسان این است که در مسیر خدمتگزار حرکت کند و زمانی که حس کرد در این مسیر شبهه‌ای وجود دارد بایستد و آن مسیر را طی نکند.

وی ساده‌زیستی را از دیگر ویژگی‌های فرد خدمتگزار دانست و افزود: ساده‌زیستی به معنای دست‌درازی نکردن به بیت‌المال است. همچنین تواضع و احترام به مردم نیز از دیگر خصوصیات یک فرد خدمت‌گزار است و برخورد مناسب با مردم و پرهیز از منت‌گذاری در انجام امورات مردم ضروری است.

وی اخلاص در عمل با هدف کسب رضایت الهی را مورد تاکید قرار داد و گفت: انسان کاری که در عرصه خدمت می‌خواهد انجام دهد باید به نیت رضایت الهی باشد در خدمتگزاری نباید انسان تبعیض قائل شود و سلیقه‌ای تصمیم بگیرد همه را باید با یک چشم یکسان ببینیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان الگوگیری و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را ضروری خواند و عنوان کرد: باید قدردان زحمات و اقدامات دولت شهید آیت‌الله رئیسی باشیم و این خدمات را فراموش نکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha