• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060804599
  • خبرنگار : 50199

استاندار مازندران:

وجود منابع طبیعی در مازندران دلیل بر امکانات نیست

وجود منابع طبیعی در مازندران دلیل بر امکانات نیست

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه جاده‌ها تنها در ظرفیت تحمل استان است و پتانسیل مازندران بیشتر این است، گفت: وجود منابع طبیعی در مازندران دلیلی بر امکانات نیست؛ باید زیر ساخت‌ها در استان فراهم شود و نبود نقشه راه برای این استان چالش است.

یوسف نوری امروز۸ شهریور در آیین بهره‌برداری از۱۳۱ پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در شهرستان قائمشهر اظهارکرد: دولت وفاق ملی از فرصت‌های نظام است.

وی با بیان اینکه جاده‌ها تنها در ظرفیت تحمل استان است و ظرفیت مازندران بیشتر این است، افزود: وجود منابع طبیعی در مازندران دلیلی بر امکانات نیست؛ باید زیرساخت‌ها در استان فراهم شود و نبود نقشه راه برای این استان چالش است.

استاندار مازندران با تاکید براینکه باید دارای برنامه باشیم و این نیازمند عزم بسیجی دارد، تصریح کرد: زیرا منابع محدود بوده و با جمع اوری ظرفیت‌ها، زیر ساخت‌ها ازجمله راه‌های ورودی اصلاح شده و این مهم از ضروریات است.

وی ادامه داد: برخی پروژه‌ها مانند ساخت پل‌ها به دلیل برزمین ماندن آثار باستانی شده‌اند، لازم است زمان بهره برداری پروژه مشخص شود.

نوری یادآور شد: مازندران در دولت وفاق ملی در کلیدی‌ترین وزاتخانه‌ها و سازمان ها حضور دارد و سازمان محیط زیست، گردشگری، کشاورزی پایه و مهمتر وزارت کشور است.

وی افزود: نمایندگان نیز موثرین مجلس هستند و حضور در کمیسیون اجتماعی و اقتصادی دو ‌کمیسیون‌مهم است.

 استاندار مازندران بر عدم بخشی‌نگری تاکید کرد و گفت: استفاده مهندسی سازی از ضروریات بوده و برای بودجه سال اینده از هم اکنون برنامه ریزی انجام و استان برابر جمعیت خود خدمات داده است.

نوری با تاکید براینکه چه در بیرون و چه در درون ملت وفاق را باید عملی کنیم، خاطرنشان کرد: چرخ فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را مردم می‌چرخانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha