• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060804591
  • خبرنگار : 50177

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم:

آئین نامه دانشجویان اشتغال‌آفرین به زودی ابلاغ می‌شود

آئین نامه دانشجویان اشتغال‌آفرین به زودی ابلاغ می‌شود

ایسنا/لرستان معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آئین نامه دانشجویان اشتغال‌آفرین به زودی ابلاغ می‌شود.

ابراهیم نعیمی، امروز هشتم شهریور ماه در نشست روسای امور تغذیه و سراهای  دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: سازمان امور دانشجویان متولی سلامت جسمی، روانی، تندرستی و همچنین ارائه خدمات صنفی و رفاهی به جامعه دانشجویان است.

وی افزود: کارکرد اصلی دانشگاه‌ها انتقال و ارتقای آموزش و رشد پژوهش مسئله محور و در کنار آن توجه به سلامتی و رشد اخلاقی و آموزش رفتارهای فرهنگی است.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  گفت: پس از تعیین اولویت نظام مسائل و برنامه ریزی امور، باید پیگیری کنیم تا کارها به درستی و به موقع انجام شود.

نعیمی گفت: در برخی خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های تک فرزندی اجازه بزرگ شدن به فرزندان داده نمی‌شود و در ۹ مولفه مهم کیفیت زندگی فقط بعد اقتصادی پررنگ‌تر است و هنگامیکه یک فرد که محصول آموزش و پرورش و خانواده است را تحویل می‌گیریم باید ابعاد شخصیتی، آموزشی و پژوهشی او را ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: دانشجویی که با خصوصیات فوق با تفاوت‌هایی خارج از استانداردهای دانشگاه وارد آموزش عالی می‌شود.

نعیمی گفت: در دانشگاه تعامل و مواجهه با نسل جدید مبتنی بر ابعاد رشد دانشجویان اولویت دارد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: ضرورت دارد امید، نشاط، شادابی و پویایی را برای دانشجویان ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: نیاز است سواد سلامت، سواد جسمی و روانی و سواد سلامت اجتماعی دانشجویان را ارتقا دهیم.

نعیمی معاون دانشجویی را قلب دانشگاه برشمرد و اضافه کرد: همیشه باید این معاونت در کنار دانشجویان باشد؛ سراهای دانشجویی ویژگی‌هایی دارد که باید با خوابگاه‌ها متفاوت باشد و  استانداردهای لازم را در بخش‌های مختلف داشته باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha