• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060704396
  • منبع : نمایندگی گیلان

با حضور رئیس کمیته امداد؛

۱۵۵ واحد مسکن مددجویی در گیلان افتتاح شد

۱۵۵ واحد مسکن مددجویی در گیلان افتتاح شد

ایسنا/گیلان همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و استاندار گیلان، ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی به متقاضیان تحویل داده شد.

امروز، ۷ شهریورماه و همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین اسدالله عباسی، استاندار گیلان با میزان اعتبار ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت همزمان استانی در شهرستان لاهیجان به متقاضیان تحویل داده شد.

این ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) شامل ۱۲۲ واحد روستایی و ۲۳ واحد شهری با میزان متراژ ۷۷۸۴ مترمربع است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم، با بیان اینکه کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت‌ در کشور دارد، گفت: کمیته امداد برگرفته از دید عمیق و الهی امام راحل(ره) بوده و همواره در کنار مردم و به ویژه محرومین است.

وی با اشاره به وجود ۱۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد در گیلان، عنوان کرد: در چند وقت اخیر در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که می‌تواند افراد را به خود اشتغالی ترغیب کند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال در استان بیان کرد: کمیته امداد در حوزه اشتغال به ویژه خرید پیله ابریشم اقدامات خوبی را انجام داده و بسیاری از مددجویان کمیته امداد اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

عباسی، کمیته امداد امام خمینی(ره) را مامنی برای محرومان دانست و گفت: درب کمیته امداد به روی همگان باز است و این نهاد در طول ۴۵ سال گذشته در کنار آحاد مختلف جامعه بوده است.

به گزارش ایسنا، همچنین در جریان سفر اسدلله عباسی به شهرستان لاهیجان، پنج پروژه مدیریت شهری شهرداری لاهیجان با میزان اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

۱۵۵ واحد مسکن مددجویی در گیلان افتتاح شد

این پروژه‌ها شامل فاز یک مجموعه تفریحی تالاب حاجی آباد با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، روکش و لکه گیری معابر با اعتبار ۳۷۵ میلیارد ریال، فاز یک نمای ساختمان ستادی شهرداری‌ با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، نصب چراغ‌های روشنایی با اعتبار ۱۸۴ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال و مبلمان شهری و تجهیزات پارک‌ها با اعتبار ۱۲۵ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha