• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۰
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403060704315
  • خبرنگار : 30057

بارگذاری سامانه هوشمند ایرانی در ادارات دولتی ۴ کشور/معافیت مالیاتی نرم‌افزار دانش‌بنیان‌ها در ازبکستان

بارگذاری سامانه هوشمند ایرانی در ادارات دولتی ۴ کشور/معافیت مالیاتی نرم‌افزار دانش‌بنیان‌ها در ازبکستان

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به توسعه سامانه اداری مبتنی بر هوش مصنوعی اقدام کرده و هم‌اکنون این سامانه در ادارات ۴ کشور بارگذاری شده است.

به گزارش ایسنا، سامانه اداری تولیدشده در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان یک نرم‌افزار جامع تحت وب و به عنوان هسته اصلی سیستم‌های حوزه اداری است که با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه‌ای طراحی شده و برای سازمان‌ها و زیر مجموعه‌های آنهان امکان ثبت گردش بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی مستندات و فرم‌های سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی و با سرعت بالا در محیطی امن فراهم می‌کند.

امکان ربات تصویرساز هوشمند، گفت‌وگوی آنلاین با کاربران در نرم‌افزار با قابلیت‌ تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد جلسات آنلاین مدیریتی با قابلیت اطلاع‌رسانی زمان جلسه از طریق پیامک و ضبط و ثبت آن به صورت صورت‌جلسه و بایگانی جلسه، امکان ایجاد وظایف و ارسال آن از طرف مدیریت به کارمندان، امکان ویرایشگری تصویر، پیگیری نامه‌های ارسالی به شعب و امکان مکالمه صوتی و تصویری با کاربران از قابلیت‌های این سامانه به شمار می‌رود.

این سامانه هم‌اکنون در بخش‌های ادارات دولتی کشورهای ازبکستان، ترکیه، عراق و سریلانکا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

محمد تیموری، مدیر اجرایی این شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه نرم‌افزار در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ما دو سامانه اداری مایسا مبتنی بر هوش مصنوعی و ویدئو کنفرانس بومی را عرضه کردیم. این ویدئو کنفرانس با قابلیت OCR کاملا فارسی طراحی شده است. فناوری OCR یا نویسه خوان نوری به شما کمک می‌کند تا تصاویر خود را به متن تبدیل کنید.

وی سامانه دوم این شرکت را سامانه رستورانی دانست و افزود: این سامانه یکی از بزرگترین سامانه‌های رستورانی کشور به شمار می‌رود که یک ویژگی موجب متمایز شدن این سامانه از سایر سامانه‌ها شده و این ویژگی، این است که فوت کوردها با بهره‌گیری از این سامانه از سیستم‌های جزیره‌ای خارج شده و به صورت یکپارچه کار می‌کنند.

تیموری افزود: این سامانه رستورانی به این صورت پیاده‌سازی شده که مشتریان با ورود به فوت‌کوردها نیاز ندارند به لاین خاصی مراجعه کنند، بلکه از طریق منوی دیجیتال می‌توانند سفارش خود را بارگذاری و صورت حساب خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

مدیر اجرایی این شرکت به جزئیات سامانه اداری مایسا پیاده‌سازی شده از سوی این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: این سامانه، خدمات مکاتباتی یک سازمان را به صورت یکپارچه پوشش می‌دهد. این سامانه با بهره گیری از توانمندی‌های هوش مصنوعی می‌تواند به سؤالات مشتریان پاسخ دهد.

وی، کاهش زمان مکاتبات را از مزایای مهم این سامانه برشمرد و خاطر نشان کرد: ویدئو کنفرانس این سامانه از دیگر قابلیت‌های آن است. برخی از شرکت‌هایی که به صورت هایبرید فعال هستند، این سامانه قادر به پوشش دادن بخش ویدئو کنفرانس این شرکت‌ها است، ضمن آنکه این سامانه از فناوری OCR بهره‌مند است که این قابلیت در دسترسی سازمان‌ها به اسناد، بسیار مؤثر است.

به گفته این فناور، فناوری OCR به کاربران سازمان‌ها کمک می‌کند تا در اسناد فرآیند سرچ و جستجو را انجام دهد.

تیموری با بیان اینکه این شرکت موفق به صادرات سامانه اداری شده است، گفت: این شرکت اولین و تنها شرکت صادرکننده نرم‌افزارهای اداری است و از نرم‌افزارهای سازمانی این شرکت در دانشگاه انرژی تاشکند و شرکت اویاک ترکیه بهره‌برداری شده است.

وی اضافه کرد: سریلانکا و عراق از دیگر بازارهای صادراتی این شرکت هستند، ضمن آنکه مجوز ITC کشور ازبکستان را تا سال ۲۰۳۵ دریافت کردیم. بر اساس این مجوز، تا سال ۲۰۳۵ این محصول معاف از پرداخت مالیات در کشور ازبکستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha