• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403060704286
  • خبرنگار : 71951

فرماندار ورامین

دبستان ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری شهرستان ورامین افتتاح شد

دبستان ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری شهرستان ورامین افتتاح شد

ایسنا/تهران مراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری ورامین، صبح روز چهارشنبه هفتم شهریورماه با حضور رئیس و معاون پشتیبانی سازمان امور پناهندگی کشور نروژ و مسئولان کشوری برگزار شد.

این مراسم با حضور پائولین مارگارت رئیس سازمان پناهندگی کشور نروژ با همراهی نمایندگان امور اتباع وزارت کشور و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین و معاونان فرمانداری، حجت‌الاسلام محمدیاری امام جمعه خیرآباد،حامد معاف بخشدار مرکزی، ناظران اداره نوسازی استان، مصطفی خداداد مدیر آموزش و پرورش ورامین، رئیس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز، دهیار و شورای روستای حسین آباد دفتری برگزار شد.

رئیس سازمان پناهندگی کشور نروژ ضمن ابراز خرسندی از ایجاد یک فضای آموزشی در این روستا و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان، معلمان و اهالی منطقه، بر تداوم همکاری ها با سازمان‌ملی مهاجرت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دبستان ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری شهرستان ورامین افتتاح شد

مجید درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیر مدرسه ساز، حاج هاشم سلیمی آشتیانی، یکی از گام‌های جدی در شهرستان را افزایش سرانه‌های آموزشی است بر شمرد و گفت: بحمدالله با کمک مجمع خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش منطقه، اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی انجام شده و در حال انجام است.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین درحاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز روستای حسین‌آباد دفتری در هفته دولت گفت: یکی از دغدغه‌های مهم در طول سه سال گذشته در شهرستان ورامین بالا بردن فضای آموزشی در سطح مدارس بود که در این حوزه با کمک سازمان نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ورامین تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

دبستان ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری شهرستان ورامین افتتاح شد

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به حضور اتباع در شهرستان ورامین گفت: در سطح استان تهران شهرستان ورامین طبق آمار بیشترین حضور اتباع را دارد و در حوزه آموزشی حدود ۲۰ هزار دانش آموز اتباع را خدمات می‌دهیم و این اقدام سازمان پناهندگی و سازمان‌ ملی مهاجرت را در راستای کمک به مدرسه‌سازی بسیار  ارزشمند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha