• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060704248
  • منبع : نمایندگی همدان

توزیع و مصرف ۸۵ میلیون لیتر سوخت در ایام سفرهای اربعین در همدان

توزیع و مصرف ۸۵ میلیون لیتر سوخت در ایام سفرهای اربعین در همدان

ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افزایش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در ایام سفرهای اربعین امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

امین روستایی گفت: در ۲۰ روز منتهی به اربعین ۱۴۰۳، حدود ۵۱ میلیون لیتر بنزین و حدود ۳۴ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز در استان همدان و بزرگراه کربلا توزیع و مصرف شد. این درحالیست که موج بازگشت زوار اربعین هنوز ادامه دارد. 

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته سوخت رسانان به خوبی از عهده انجام وظیفه و رسالت ذاتی خویش سرافرازانه برآمدند، افزود: دو انبار نفت بزرگ استان و ده‌ها تیم نظارتی در کنار کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت و رانندگان پرتلاش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رسالت خطیر تأمین و تحویل ۸۵ میلیون لیتر سوخت را به کاروان‌های شخصی و عمومی زائر کربلای معلی را عهده دار بودند.

وی با بیان اینکه اربعین امسال نیز گذشت و رسم دلدادگی جاماندگان سوخت‌رسان همچنان باقیست، تصریح کرد: به لطف خدا و عشق به امام حسین (ع)، امسال نیز همچون گذشته هیچ خودرویی در محورهای مواصلاتی محدوده جغرافیایی دارالمومنین بدون سوخت نماند.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه داد: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲۹ جایگاه معین در مسیرهای رفت و برگشت برای تأمین سوخت سفرهای اربعین مشخص شد که از این تعداد ۴ باب جایگاه با نفتگاز سهمیه‌ای به اتوبوس‌های خط واحد اعزامی به عتبات عالیات تخصیص داده شد.

روستایی با اشاره به حضور شبانه‌روزی تیم‌های ناظر منطقه در جایگاه‌های در مسیر، اضافه کرد: گروه‌هایی متشکل از واحدهای حراست، بازرگانی، بازرسی، کنترل کیفیت، روابط عمومی، HSE و مدیریت CNG شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در کنار نمایندگان دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیز در این ایام مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان را زیر ذره بین نظارتی خود داشتند تا سوخت‌رسانی و ارایه خدمات جانبی به نحو احسن انجام شود.

مدیر منطقه همدان به نقل از مدیرکل محترم راهداری‌و حمل‌و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: علاوه بر عبور دیگر هموطنان از مسیرهای مواصلاتی استان، بیش از ۱۷ هزار نفر مسافر فقط از استان همدان از طریق ۷۰۰ دستگاه اتوبوس به مناطق مرزی و بالعکس جا به جا شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در موکب پذیرایی و اسکان سوخت‌رسانان منطقه همدان با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت شرکت سوخت بران آریا هگمتانه نیز در ایام ۱۰ روزه منتهی به اربعین ۱۴۰۳ تا ۳ روز بعد از آن، به صورت شبانه‌روزی خدماتی در شأن زوار گرامی آقا امام حسین (ع) در مسیر برگشت از سفر معنوی اربعین حسینی ارائه شد که امید است مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha