• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403060704173
  • خبرنگار : 50444

کلنگ زنی و افتتاح ۳ پروژه کارگری در شهرستان‌های اسفراین و فاروج توسط معاون وزیر کار

کلنگ زنی و افتتاح ۳ پروژه کارگری در شهرستان‌های اسفراین و فاروج توسط معاون وزیر کار

ایسنا/خراسان شمالی  سه پروژه کارگری در شهرستان اسفراین و فاروج توسط معاون وزیر کار افتتاح و کلنگ زنی شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا در خصوص این پروژه‌ها اظهار کرد: همزمان با هفته دولت دو پروژه ورزش کارگری در شهرستان اسفراین به بهره برداری رسید تا خدمات ما در این شهرستان به مردم تقویت شود.

مهدی اسلام‌خواه بیان کرد: این دو پروژه شامل استخر و چمن مصنوعی کارگران مجموعه ورزشی شهید خدمت سید ابراهیم رییسی شهرستان اسفراین است.

وی افزود: ساخت پروژه استخر کارگران از سال ۸۹ آغاز شد و راکد مانده بود اما در کمتر از دو سال با پیگیری‌های فراوان آن را تعیین تکلیف کردیم.

وی ادامه داد: ۲۷ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه هزینه شد که بخشی از آن از محل سفر شهید جمهور به استان اختصاص پیدا کرد. 

اسلام‌خواه گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه کار و تولید از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات ما است به همین دلیل اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت ما قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: شهرستان اسفراین ۱۵۰۰ کارگاه خرد، متوسط و بزرگ دارد و مجموعا ۱۳ هزار کارگر در آن‌ها مشغول کار هستند.

وی افزود: یکی دیگر از کمبودهای ما در اسفراین، زمین چمن مصنوعی است که کلنگ آن نیز با حضور معاون وزیر کار، استاندار و نماینده مردم اسفراین در مجلس بر زمین خورد.

وی بیان کرد: این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که از محل منابع ماده ۵۶ و سایر مصوبات تأمین می‌شود.

اسلام‌خواه به افتتاح چمن مصنوعی مجموعه کارگران شهرستان فاروج نیز اشاره کرد و گفت: ۳ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ برای تکمیل مجموعه‌ای ورزشی، محوطه سازی و زمین چمن مصنوعی این شهرستان هزینه شده است.

وی بیان کرد: شهرستان فاروج دارای ۵۰۰‌ کارگاه فعال و ۲۷۰۰ نفر بیمه شده جامعه کار و تولید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha