• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060704139
  • منبع : نمایندگی زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

درصد عمده‌ای از قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تحقق نیافته است

درصد عمده‌ای از قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تحقق نیافته است

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: درصد عمده‌ای از قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به جهت عدم تامین منابع مالی و بعضا عدم تصویب شیوه‌نامه و دستورالعمل تحقق نیافته که موجب ایجاد برخی نارضایتی‌ها در جامعه هدف را فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عباس برزگر در دیدار با مدیرکل بازرسی استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده تعداد زیادی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در موعد مقرر اقدام کردند اما تعداد معدودی از دستگاه‌های اجرایی تاکنون در خصوص اجرای این قانون اقدام عملی انجام نداده‌اند که امید است با پیگیری سازمان بازرسی و دیگر دستگاه‌های نظارتی این امر مهم به‌صورت ۱۰۰ درصدی تحقق یابد.

وی تصریح کرد: اجرا نشدن برخی قوانین ایثارگری و بعضا بی‌مهری‌ها نسبت به عزیزان شاهد و ایثارگر نیز از مصادیق تخلفات و ترک فعل است که پیگیری و مطالبه‌گری از سوی بنیاد و پیگیری و برخورد قانونی از سوی دستگاه‌های نظارتی مورد انتظار است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان متولی پیگیری امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه مطالبه گری را عهده‌دار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: رفع موانع قانونی در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و نیز سرعت بخشی به روند اشتغال ایثارگران به همت دستگاه‌های متولی از جمله بازرسی کل می‌تواند نقش موثری در کاهش بیکاری این قشر عزیز داشته باشد.

او همراهی و حمایت همه دستگاه‌ها را در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری برشمرد، ادامه داد: امنیت و پیشرفت کشور مرهون فداکاری عزیزان است که دیروز جان خود را در طبق اخلاص نهاده و برای کشور فداکاری کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha