• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060704094
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان:

مدیران خود را نوکر مردم بدانند / دلیل عقب‌ماندگی اردستان سیاست‌زدگی است

مدیران خود را نوکر مردم بدانند / دلیل عقب‌ماندگی اردستان سیاست‌زدگی است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با خطاب قرار دادن اعضای شورای اداری گفت: وای بر آن رئیس اداره‌ای که برای حفظ مسئولیتش التماس کند. خود را نوکر مردم بدانید نه بله قربان گوی خط و جناح سیاسی.

سید محمدهادی احمدی طباء پیش از ظهر امروز(چهارشنبه ۷ شهریورماه) در شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: امسال هم‌زمان با هفته دولت ۱۰۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهم دلبستگی به میز و صندلی نداشته باشند و عزت خود را پایمال یک مسئولیت ساده نکنند، افزود: همه مسئولان باید تا روز آخر مسئولیت کارگزار دولت و در خدمت مردم باشند.

دلیل عقب‌ماندگی اردستان سیاست زدگی است

احمدی طباء با بیان اینکه ایراد کار در عقب‌ماندگی و عدم توسعه و پیشرفت شهرستان اردستان سیاست زدگی است که وجود دارد، تصریح کرد: اگر هر مسئولی در هر جایگاه و پست و مقامی که حضور دارد به وظیفه خود عمل کند و در کار یکدیگر دخالت نکنند مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم به سادگی برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز ساماندهی گلزار شهدای شهر زواره، گفت: ساماندهی گلزار شهدای زواره که ۱۰۴ شهید در آن دفن هستند یکی از مصوبات سفر استاندار به شهرستان بود که قرار بود در مدت دو ماه توسط یک دستگاه اجراییِ غیردولتی انجام شود، ولی پس از ۱۴ ماه اقدامی نشد و نهایتاً با پیگیری فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمایت‌های معاون عمرانی استانداری عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان آغاز شد و تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اردستان در خصوص شایعات تغییر مدیران شهرستان، گفت: برخی افراد در حال رایزنی و تلاش هستند که مدیران شهرستان را جابجا کنند، ولی تا روز آخر از مدیران شهرستان حمایت خواهیم کرد و فعلاً قصدی برای تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نخواهیم داشت.

تمام انتصابات آموزش و پرورش لغو خواهد شد

احمدی طباء با بیان اینکه در روزهای گذشته گلایه‌های زیادی از سمت خانواده‌ها و شوراهای مدارس مبنی بر علت تغییر مدیران مدارس آموزش و پرورش به فرمانداری رسیده است، گفت: ابلاغی از وزیر آموزش و پرورش انجام شده که تمام انتصابات و جابجایی در سطح آموزش و پرورش و مدارس لغو شود. بنابراین یکی از مصوبات اصلی شورای اداری شهرستان این خواهد بود که تمام انتصابات جدید و جابجایی‌های آموزش و پرورش به خردادماه باز خواهد گشت.

وی خاطرنشان کرد: بنده به‌‍عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردستان می‌گویم با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان، ابلاغ وزیر مربوطه باید در شهرستان اجرایی شود در غیر این صورت ترک فعل صورت گرفته و متخلفان به مجموعه دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha