• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403060704073
  • خبرنگار : 71588

جنبش فتح: حملات به غزه و کرانه باختری اهداف دشمن را محقق نمی‌کند

جنبش فتح: حملات به غزه و کرانه باختری اهداف دشمن را محقق نمی‌کند

جنبش فتح اعلام کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری ملت فلسطین را نمی‌هراساند.

به گزارش ایسنا، جنبش فتح اعلام کرد تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری، باعث ارعاب ملت فلسطین نخواهد شد و عزم و اراده آنها را برای آزادی و استقلال از بین نخواهد برد.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، جنبش فتح همچنین اعلام کرد تداوم تجاوزات علیه ملت فلسطین در جنین، طولکرم، طوباس و اردوگاه‌های آنها اهداف دشمن صهیونیستی در آواره کردن فلسطینیان را محقق نخواهد کرد.

از سوی دیگر، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد ملت فلسطین با تجاوزات وحشیانه اشغالگران در کرانه باختری مواجه خواهند شد و با مقاومت بیشتر با آنها مقابله خواهند کرد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین وظایفی برای دفاع از فلسطینیان دارد که اولین آن توقف هماهنگی امنیتی است.

این جنبش فلسطینی همچنین افزود تشکیل رهبری ملی واحد و یکپارچه و کمیته‌های اضطراری محلی و ملی برای دفاع از ملت فلسطین امری ضروری است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه نیروهای مقاومت فلسطین در جنین و طولکرم واقع در کرانه باختری اشغالی آغاز کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع در ارتش این رژیم گزارش دادند که «عملیات نظامی فعلی در کرانه باختری بزرگترین عملیات ۲۲ سال گذشته است و هزاران سرباز برای اجرای این عملیات انتخاب شدند و پیش‌بینی می‌شود چند روز ادامه یابد».

پس از آنکه رژیم صهیونیستی آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری را اعلام کرد، گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش عملیات موسوم به «وحشت از اردوگاه‌ها» را در محورهای درگیری در کرانه باختری آغاز کردند.

شمار شهدای عملیات نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به ۱۱ تن افزایش یافته و تعداد دیگری نیز زخمی شدند که جراحت برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

از زمان تشدید حملات شهرک‌نشین‌های صهیونیست و توسعه عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری همزمان با جنگ غزه، تعداد کل فلسطینی‌هایی که در کرانه باختری به شهادت رسیدند، دستکم ۶۵۳ تن و شمار زخمی‌ها حدود ۵۴۰۰ تن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha