• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060704058
  • خبرنگار : 50006

افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان‌های کلیبر و هوراند 

افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان‌های کلیبر و هوراند 

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با سفر تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان‌های کلیبر و هوراند چندین طرح عمرانی و خدماتی افتتاح شد. 

با حضور تراب محمدی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چند طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در بخش آبش احمد شهرستان کلیبر شامل واحد ساختمان مددجویی در روستاها، اصلاح و توسعه‌ شبکه برق‌رسانی نجف تراکمه، آبرسانی به روستاهای خوبیارلو، صلاح پیه سی، همو و پیره ماشان، احداث مدرسه ۲ کلاسه ساری درق افتتاح شد و همچنین کارگاه‌های تولید یونولیت سقفی آذر فوم، فرآوری گردوی در روستای متعلق و کارخانه یونولیت سقفی و ورقه‌های فشرده ساختمانی آذر فوم بخش آبش احمد نیز به بهره‌برداری رسید. 

همچنین با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هوراند چند طرح عمرانی و خدماتی شامل مجتمع اداری هوراند با اعتبار ۲۴٠ میلیارد ریال، ۲ دکل مخابراتی در روستای مینجاب جدید با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت مسیر هوراند_اهر به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و طرح ۲۶ واحدی نهضت ملی مسکن افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان هوراند، ضمن گرامیداشت هفته دولت، در ادامه وظیفه دولت‌ها را رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های روستائیان برشمرد و افزود: خوشبختانه در سایه تلاش دولت‌های مختلف امروزه وضعیت عمران و آبادانی روستاهای کشور به هیچ‌وجه قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران نیست.

وی مردم روستاها را مردمی تلاشگر و خستگی‌ناپذیر دانست و گفت: روستائیان با تلاش شبانه‌روزی در حوزه زراعت، باغبانی، دامداری و سایر تولیدات کشاورزی امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند که باید قدر آن‌ها را بدانیم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha