• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060703967
  • خبرنگار : 50038

در ششمین روز از هفته دولت رقم خورد؛

افتتاح فاز اول مجموعه تفریحی-توریستی مصلی شهر سامن

افتتاح فاز اول مجموعه تفریحی-توریستی مصلی شهر سامن

ایسنا/همدان همزمان با ششمین روز از هفته دولت، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سامن فاز اول مجموعه تفریحی- توریستی تپه مصلی شهر سامن با هدف ایجاد محیطی بکر برای گذران اوقات فراغت شهروندان، انجام تفریحات سالم و مسابقات ورزشی و برگزاری مراسم مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهاب‌الدین تقوی شهردار سامن چهارشنبه ۷ شهریور ماه در حاشیه افتتاح پروژه تفریحی- توریستی تپه مصلی، بیان کرد: پیرو قدوم مبارک شهید گمنامی که دو سال پیش در این منطقه به خاک سپرده شد، این پروژه عظیم با هدف ایجاد یک محیط امن فرهنگی و ورزشی برای شهروندان کلید خورد.

 تقوی با بیان اینکه در کنار این مجموعه، یک سالن آمفی تئاتر روباز با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر و یک زمین چمن مصنوعی نیز آماده شده است، گفت: تپه مصلی شهر سامن قبل از این زمینی متروکه بود اما حالا به برکت اقدامات انجام شده، هر شب بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده‌ها، مسافران و گردشگران در این منطقه دور هم جمع می‌شوند.

افتتاح فاز اول مجموعه تفریحی-توریستی مصلی شهر سامن

وی از ایجاد مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری برای خانواده‌ها و همچنین احداث آبشار تپه مصلی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در حال تکمیل هستند و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

شهردار سامن در ادامه از بهره‌برداری از پروژه انتقال آب به فضای سبز شهری و تامین آب بوستان‌های شهر سامن خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه، تحولی عظیم در بحث آبرسانی به فضای سبز شهری رقم می‌خورد.
 
تقوی با بیان اینکه امروز به‌طور همزمان پروژه تأمین برق کارخانه آسفالت شهر سامن نیز با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه نقش مهمی در زمان بروز بحران و تامین برق کارخانه ایفا می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به نهضت آسفالت در معابر شهر سامن، گفت: هیچ محدودیتی در بحث آسفالت‌ریزی در معابر شهری نداریم و در سال گذشته تمام کوچه‌ها و خیابان‌های شهر آسفالت شده است.

تقوی همچنین از کلنگ‌زنی پروژه احداث میدان ورودی در ضلع شمالی شهر خبر داد و افزود: رفوش وسط بلوار و روشنایی آن در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر نیز با تاکید بر اینکه شهر سامن در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است، افزود: سه هفته پیش آیین قرعه‌کشی نهضت ملی مسکن، برای ۴۴ واجد شرایط برگزار شد و به هر کدام از این افراد ۵۵۰ میلیون تومان وام مسکن پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha