• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060703959
  • خبرنگار : 50194

افتتاح ۵۲ پروژه حوزه شهری استان طی هفته دولت در شهرستان نور

افتتاح ۵۲ پروژه حوزه شهری استان طی هفته دولت در شهرستان نور

ایسنا/مازندران همزمان با هفته دولت ۵۲ پروژه حوزه شهری مازندران در شهرستان نور با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

یوسف نوری استاندار مازندران امروز در آیین همزمان افتتاح ۵۲ پروژه حوزه شهری استان در شهرستان نور با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی گفت: شهداء نهال این انقلاب را آبیاری کردند که امروز به درختی تنومند تبدیل شده و ما مدیون شهداء و مردمی هستیم که با انقلاب و نظام همراه هستند.

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمتگذاری را باید نعمت بدانیم، افزود: فرصت‌های طبیعی و ارزشمندی در ایران وجود دارد و مازندران نسبت به همه بالاتر است.

استاندار مازندران به گردشگرپذیر بودن استان و ایجاد زیر ساخت‌های لازم در این زمینه اشاره کرد و افزود: ما باید یک شهرک بیمارستانی بسیار بزرگ برای پذیرش گردشگری سلامت داشته باشیم و به مردم خودمان هم با تعرفه دولتی خدمات دهیم.

وی با اشاره به اینکه طرح‌ها به صورت دقیق برای افتتاح و کلنگ زنی دسته‌بندی شده است تا خدمات رسانی مطلوب انجام شود، اظهار کرد: مازندران استانی با ویژگی‌های خاص است اما در حوزه‌های زیرساختی، جای کلان پروژه‌ها برای رسیدن به استانی پیشرفته خالی است.

افتتاح ۵۲ پروژه حوزه شهری استان طی هفته دولت در شهرستان نور

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی و تبریک هفته دولت گفت: شهرستان نور با وسعتی حدود ۲۷۵۰ کیلومتر مربع یکی از شهرستان های مازندران با مواهب، منابع طبیعی بکر استعدادهای خوبی در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی، دامپروری و غیره دارد که آن را از سایر شهرستان‌ها متمایز کرده است.

وی تصریح کرد: ۷۹ پروژه افتتاحی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان و ۱۲ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان در هفته دولت اجرا خواهد شد که جمعا زمینه اشتغال ۱۹۶۶ نفر را فراهم کرد.

پولادی با بیان اینکه در حوزه دریا محور ۲ کار بزرگ توسط شهرداری‌های، نور و رویان شروع شده است، خاطرنشان کرد: احداث اسکله دریایی با چشم انداز بلند مدت و اقداماتی چون اتوبوس و ایستگاه‌های دریایی، تجارت و بندر نیز در دستورکار شهرداری‌های نور و رویان قرار دارد.

وی یادآور شد: متأسفانه سه سیل ویرانگر در شهرستان بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد که با کمک مردم و مدیران توانستیم چالش‌ها را به گونه‌ای حل کنیم.

افتتاح ۵۲ پروژه حوزه شهری استان طی هفته دولت در شهرستان نور

لازم به توضیح است؛ ۵۲ پروژه حوزه شهری استان با اعتبار بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان به صورت همزمان و وبیناری با پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های مازندران نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همچنین پل سبزه‌رود رویان به طول ۲۶ متر و عرض ۱۴.۷۰ که راه ارتباطی خیابان مسجد جامع به خیابان فرهنگ ۱،۲،۳ متصل می‌کند با اعتبار ۳۱۵ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری رویان با حضور استاندار مازندران، امام جمعه نور، معاون عمرانی، فرماندارشهرستان نور، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای و سایر مسئولین به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha