• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403060703956
  • خبرنگار : 71516

آمار جدید شهدا و مجروحان غزه در سیصد و بیست و ششمین روز جنگ

آمار جدید شهدا و مجروحان غزه در سیصد و بیست و ششمین روز جنگ

وزارت بهداشت غزه آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در غزه شد که ۵۸ شهید و ۱۳۱ زخمی برجای گذاشت. آمار شهدا و مجروحان از هفت اکتبر تاکنون به ۴۰ هزار و ۵۳۴ شهید و ۹۳ هزار و ۷۷۸ زخمی رسید.

پیش از این منابع پزشکی به الجزیره گفتند که صبح امروز(چهارشنبه)‌ ۳۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و تعدادی زخمی شدند.

در حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه نیز سه فلسطینی شهید و تعدادی زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در گلوله باران رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای که آوارگان را در شرق دیرالبلح پناه داده بود، هشت فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

نیروهای شهید عمر القاسم نیز اعلام کردند پایگاه‌های دشمن صهیونیستی در اطراف برج‌های القسطل در شهر رفح را با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

این نیروها تأکید کردند پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف تل زعرب در دیرالبلح را با خمپاره هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز گفت تجمع سربازان دشمن و خودروهای آن‌ها در اطراف گذرگاه رفح را با موشک و خمپاره هدف قرار داد.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی ساختمان‌های مسکونی در جنوب شرق محله الزیتون را هدف قرار داد. در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در محله الزیتون یک نفر شهید و ۲ تن زخمی شدند.

گردان‌های القسام هم تاکید کرده سربازان اسرائیلی که در ساختمانی در پشت تالار ستارگان در جنوب محله زیتون در شهر غزه مستقر شده بودند را در تله انداخت.

از هفتم اکتبر، اشغالگران جنگی را آغاز کرده‌اند که مناطق وسیعی از نوار غزه را ویران، اکثر جمعیت حدود ۲.۳ میلیون نفری آن را آواره کرده و منجر به گسترش گرسنگی و بیماری و شهادت بیش از ۴۰ هزار نفر شده است که اکثر آنها زنان و کودکان هستند. قطعنامه‌های شورای امنیت برای توقف جنگ و احکام دیوان بین‌المللی دادگستری برای ممانعت از نسل‌کشی در غزه نیز این رژیم را از ادامه جنایت‌های خود علیه مردم غزه بازنداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha