• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403060703895
  • منبع : بازار

سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۴

سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۴

تقویم رومیزی یکی از وسایل پرکاربرد و پراستفاده در زندگی افراد است که با کمک آن می‌توانند زمان خود را به بهترین شکل مدیریت و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سالنامه برگ، کاربرد این نوع تقویم‌ها معمولا برروی میز کار است و در آنها تقسیم‌بندی ماه‌ها و روزهای هفته به بهترین شکل انجام شده است.

تقویم رومیزی چیست؟

تقویم رومیزی همانطور که از نامش پیداست معمولا برای میزکار استفاده می‌شود اما شما می‌توانید با توجه به کاربری خود از این تقویم در فضاهای گوناگون استفاده کنید. این نوع تقویم باید پایه‌های محکم و مقاومی داشته باشد. پایه‌های این محصول می‌تواند از جنس ام دی اف، چوبی، پلکسی و یا مقوایی باشد که این موارد تفاوت ظاهری زیادی در تقویم‌ها ایجاد می‌کنند.

تقویم‌های رومیزی انواع مخلتفی دارند و برحسب سلیقه مشتریان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. جالب است بدانید ابعاد و اندازه این تقویم‌ها هم می‌تواند برحسب سلیقه و نظر شما تغییر کند. این نوع تقویم‌ها برای هدیه دادن گزینه بسیار مناسبی هستند و می‌توان از آنها به عنوان یک روش تبلیغاتی گسترده استفاده کرد. برای مثال شما می‌توانید طرح و رنگ تقویم را برحسب لوگو شرکت خود طراحی کرده و تصاویر دلخواه را روی آن چاپ کنید.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود. در ادامه پرطرفدارترین نمونه‌های تقویم رومیزی را به شما معرفی می‌کنیم.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی بسته به نوع سفارش شما در دو مدل هفته شمار و ماه شمار تولید می‌شود. همانطور که از نام این محصول پیداست دارای پایه‌های چوبی است که ظاهر بسیار متفاوت و منحصربه فردی دارد. شما می‌توانید برروی پایه این تقویم اطلاعات برند خود را چاپ کرده تا مخاطب بتواند به راحتی آنها را مشاهده کند.

تقویم رومیزی فانتزی

این نوع تقویم نیز برحسب سلیقه مخاطب در مدل‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شود و شما می‌توانید طراحی دلخواه خود را روی آن پیاده کنید. در نتیجه این تقویم جذاب هیچگونه محدودیتی برای سفارش و طراحی ندارد. می‌توانید طراحی تقویم فانتزی را مخصوص برند خود انجام دهید و آن را تبدیل به یک استراتژی تبلیغات موفق کنید.

تقویم رومیزی اداری

این نوع تقویم رومیزی همانطور که از نام آن پیداست اکثر در اداره‌ها و موسسات تجاری استفاده می‌شود. تقویم اداری معمولا در سایزهای ۸.۵ در ۱۲ تولید می‌شود. این تقویم به صورت روزشمار چاپ می‌شود و برخلاف حجم کمی که دارد، فضای زیادی برای یادداشت‌برداری‌ به شما ارائه می‌کند. برگه‌های این تقویم به صورت پانچ شده هستند و با کمک یک پایه و دو حلقه به تقویم وصل می‌شوند.

سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۴

تقویم رومیزی یادداشت‌دار

این نوع تقویم رومیزی جز پرکاربردترین انواع تقویم هاست که به عنوان یک روش تبلیغاتی برای کسب و کار طرفداران زیادی دارد. در این تقویم علاوه بر اطلاعات روزشماری و تاریخ، برگه‌هایی به صورت جداگانه برای یادداشت‌های اختصاصی شما دارد. این تقویم یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه است و می‌توانید آن را به شکل اختصاصی با درج نام برند، لوگو، تصاویر دلخواه و یا شعار برندتان طراحی کنید. این مدل تقویم انواع مختلفی دارد و می‌توانید برحسب سلیقه و بودجه تبلیغاتی خود مدل مناسبی از آنها را انتخاب کنید.

ویژگی‌های تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی ویژگی‌های زیادی دارند و می‌توانند به شما در تبلیغات برندتان کمک زیادی کنند. در ادامه شما را با ویژگی های تقویم رومیزی آشنا می‌کنیم.

کیفیت بالای ساخت تقویم رومیزی

از آنجا که چاپ و سفارش سررسید و تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده می‌شوند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند تاثیر تبلیغاتی مثبتی روی مخاطبان بگذارند. می‌توان گفت اگر کیفیت پایینی داشته یا رنگ و طرح آن با لوگو و کسب و کار شما همخوانی نداشته باشد، نتیجه عکس خواهد داشت و کیفیت برند شما را نیز کاهش می‌دهد.

تقویم‌ها را می‌توان در انواع سایزهای کوچک و بزرگ سفارش داد و از متریال مرغوبی در آنها استفاده کرد. اما تقویم‌های رومیزی اختصاصی کیفیت بسیار بالاتری دارند و می‌توان برای مدت بسیار طولانی از آنها استفاده کرد.

داشتن قابلیت اختصاصی سازی

همانطور که گفتیم تقویم‌های رومیزی قابلیت اختصاصی‌سازی هم دارند و می‌توان با کمک این قابلیت، برند و کسب و کار خودتان را در ذهن کاربران حک کنید. از ویژگی‌های مثبت این تقویم‌ها باید به این موضوع اشاره کنیم که می‌توان تمام قسمت‌های آنها مثل پایه، داخل پایه، روی صفحات و پشت صفحات را به صورت اختصاصی برحسب سلیقه خود طراحی و چاپ کرد. به طور کلی تقویم‌های رومیزی ایستایی و مقاومت بالایی دارند.

فضای تبلیغاتی کارآمد

ساختار این تقویم‌های رومیزی به گونه‌ای است که فضای زیادی برای درج لوگو، طرح یا شعار تبلیغاتی شما دارند. این فضاها به شکلی هستند که می‌توانند به خوبی نظر مخاطب را به خود جذب کنند. یعنی شما با کمک این تقویم‌های رومیزی می‌توانید در تمام روزهای سال، آنچه مدنظر دارید را به کاربران نشان دهید.

قیمت مناسب

تبلیغات برند و کسب و کار می‌تواند هزینه‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد. اما هزینه استفاده از تقویم‌های رومیزی نسبت به شیوه تبلیغاتی که دارند بسیار مناسب است. پس در کنار هزینه کم، از بازخورد بالایی برخوردار هستند. اکثر شرکت‌ها به دنبال هدایایی می‌گردند که علاوه بر هزینه مناسب و افزایش بازدید، برای مخاطبان کاربردی نیز باشد. در نتیجه می‌توان گفت تقویم‌های رومیزی از بهترین گزینه‌های تبلیغاتی هستند.

سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۴

سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۴ در سالنامه برگ

تقویم رومیزی برای اینکه بتواند اثرگذاری لازم را داشته باشد، باید در بالاترین کیفیت و با اصولی‌ترین روش‌های تناسب رنگ تولید شود. پس برای سفارش این محصولات باید حتما به شرکت‌های معتبری مراجعه کنید. شرکت سالنامه برگ با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه طراحی و چاپ تبلیغات، طراحی سررسید و سالنامه و تقویم رومیزی های تبلیغاتی توانسته به رتبه خوبی از اعتماد مردم دست پیدا کند. اگر به دنبال یک مجموعه معتبر برای چاپ تقویم‌ رومیزی 1404می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شرکت سالنامه برگ بازدید کنید.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی تقویم رومیزی و ویژگی‌های این محصول پرداختیم. اگر به دنبال یک راه کم هزینه و در عین حال موثر برای تبلیغات خود می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از تقویم‌های رومیزی را در اولیت انتخاب‌های خود قرار دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha