• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403060703843
  • خبرنگار : 71516

یکی از فرماندهان صهیونیست سربازانش را به کشتار در لبنان دعوت کرد

یکی از فرماندهان صهیونیست سربازانش را به کشتار در لبنان دعوت کرد

یک عضو ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد یک فرمانده جدید در ارتش سربازانش را به کشتار جمعی در لبنان تشویق کرده است.

به گزارش ایسنا، «ادی انگرت» افسر روانشناس در تیپ «الکساندرونی» ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه در توییتی نوشت که فرمانده جدید این تیپ سربازانش را به ارتکاب کشتار جمعی در لبنان تشویق کرده است.

این توییت موجی از واکنش‌ها را در اراضی اشغالی به دنبال داشت. پست وی مسدود شده است، اما کپی‌هایی از آن هنوز در رسانه‌های اسرائیلی در حال انتشار است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: این افسر در تیپ الکساندرونی عصر دوشنبه در توییتی نوشت که «موشه بیسال» فرمانده جدید این تیپ آرزو می‌کند نیروهایش مرتکب کشتار جمعی شوند.

وی گزیده‌ای از پرونده‌ای را که سرهنگ بیسال برای سربازان ارسال کرده بود به توییت خود اضافه کرد که در آن نوشته است: «روستاهای لبنان متروک و جاده‌های آن بسته خواهند شد.»

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه افزود که سربازان تیپ مذکور از هفت اکتبر بیش از ۲۰۰ روز خدمت نیروی ذخیره در مرز با لبنان و نوار غزه انجام داده‌اند.

به گزارش این کانال این افسر گفت که فرمانده جدید پیامی را برای سربازان این تیپ منتشر کرده که در آن گفته است: «یک فرمانده جدید به تیپ ملحق شده است. اول از همه، امیدوارم که نیروها مرتکب نسل کشی شوند.»

این کانال اشاره کرد که انگرت در پست دیگری، سربازان حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» به رهبری بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی را «فرقه‌ای از مرگ خواران» توصیف کرد.

در پاسخ، «اسمیحا روتمن» رئیس کمیته قانون اساسی در کنست (پارلمان اسرائیل) نامه‌ای برای وزیر جنگ، رئیس ستاد ارتش و رئیس کمیته امور خارجه و امنیت ارسال کرد و در آن خواستار تحقیقات انضباطی و اقدامات علیه افسر مذکور شد.

اسموتریچ نیز در توییتی نوشت: آیا دلیلی وجود دارد که امروز صبح از خواب بیدار شدیم بدون اینکه ارتش اسرائیل هنوز اعلام کرده باشد که این زن از ارتش اخراج شده است؟

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۷ ۱۳:۱۹

صهیونیست ها اون نونی هم که می‌خورند حروم هست،،زهر ماری هم که یه سره کوفت می‌کنند،این بی پدر و مادرهای در ظاهر مثل انسان هستند ولی در باطن شیطان هستند وگرنه بچه آدم که این جنایات رو مرتکب نمی‌شه.