• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060703755
  • منبع : نمایندگی خوزستان

کسب مجوز جراحی‌های عمومی و ENT توسط مرکز جراحی محدود جهاددانشگاهی خوزستان

کسب مجوز جراحی‌های عمومی و ENT توسط مرکز جراحی محدود جهاددانشگاهی خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به پیشرفت چشمگیر در حوزه پزشکی سازمان گفت: پس از ۶ سال مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان مجوز انجام جراحی‌های عمومی و ENT را کسب کرد.

بهنام قدرتی در گفت و گو با ایسنا از اخذ مجوز انجام جراحی‌های عمومی و گوش و حلق و بینی (ENT) در مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان که در سال ۱۳۹۷ با مجوز وزارت بهداشت تاسیس شد، تاکنون تنها مجاز به انجام اعمال جراحی مربوط به حوزه ناباروری (ارولوژی و زنان) بوده است. خوشبختانه این مرکز با تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های مداوم، موفق به اخذ مجوزهای لازم برای انجام جراحی‌های عمومی و گوش و حلق و بینی از وزارت بهداشت شد.

وی افزود: این دستاورد حاصل ارتباط مستمر با دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برگزاری جلسات متعدد فی‌مابین ریاست سازمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همکاری نزدیک با معاونت درمان دانشگاه بوده و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت و پرسنل مرکز در فراهم آوردن الزامات موردنیاز، نقش اصلی را در این خصوص داشته است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به امکانات و تجهیزات مرکز گفت: این مرکز مجهز به بروزترین تجهیزات بیهوشی و جراحی است و کادر درمانی آن، شامل پرسنل اتاق عمل، بیهوشی و پرستاری، از میان باسابقه‌ترین و متبحرترین افراد انتخاب شده‌اند. همچنین پروتکل‌های انجام جراحی و بیهوشی مورداستفاده در این مرکز، مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

قدرتی یادآور شد: انشاءالله به زودی و با همکاری معاونت پشتیبانی سازمان با خریداری و اضافه کردن تخت‌های جراحی جدید و سایر تجهیزات لازم ظرفیت انجام همزمان اعمال جراحی در این مرکز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با صدور این مجوزها، مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان گام مهمی در جهت گسترش خدمات درمانی خود برداشته و آماده ارائه طیف وسیع‌تری از خدمات جراحی به متقاضیان داخلی و بین المللی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha