• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060703729
  • خبرنگار : 50201

مدیرعامل آبفای مازندران خبر داد

اجرا و کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه آبرسانی طی هفته دولت در مازندران

اجرا و کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه آبرسانی طی هفته دولت در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرعامل آبفای مازندران گفت: امسال در هفته دولت ۴۰ پروژه افتتاح و ۱۲ پروژه آبفا با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

بهزاد برارزاده در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ تصفیه خانه شهدای کلنو و آبرسانی به مجتمع بیرون بشم مرزن اباد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال در هفته دولت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم پروژه‌های قابل توجهی به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: در مجموع ۴۰ پروژه افتتاح و ۱۲ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

وی میزان اشتغال برای این تعداد پروژه قابل افتتاح را بالغ بر ۴۸۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ۶۵ هزار نفر نیز در آینده برای پروژه‌های کلنگ زنی اشتغال زایی خواهد شد.

وی میزان اعتبار مجموعه پروژه‌های هفته دولت را ۷۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه های زیادی در غرب استان از منطقه اشکورات رامسر تا محمودآباد قابل افتتاح داریم.

مدیرعامل آبفای مازندران به پروژه های قابل افتتاح اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۱۲ پروژه در نوشهر و چالوس و کلاردشت پروژه اجرایی شد که از ملکار،اسپی او، چشمه گردوک، سنگ تجن تا ذوات غرب، مازوپشته، نواب و دوستگر را شامل می‌شود.

برارزاده با بیان اینکه اجرای همه این پروژه‌ها در راستای رفع تنش آبی با کمک نماینده مجلس و سایر مسئولان منطقه انجام شد، خاطرنشان‌ کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در مطالبه‌گری و تکمیل پروژه‌ها در حوزه آب دارند.

وی با اشاره به اینکه فقر مازندران در فضای سبز آن نهفته است، تصریح کرد: در استان مازندران برای ۱۳۵۰ روستا دغدغه آب وجود دارد.

مدیرعامل آبفای مازندران با تاکید بر اینکه پروژه‌های این استان باید با نگاه ملی دیده شود، بیان کرد: زیرا خدماتی که داده می‌شود در سطح ملی است و در این میان برای اینکه صدای این استان به گوش مسئولان برسد نقش رسانه‌ها بسیار مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha