• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060703702
  • خبرنگار : 50163

شهردار خرم‌دره:

تلویزیون شهری از موثرترین روش‌ها برای انجام تبلیغات شهری است

تلویزیون شهری از موثرترین روش‌ها برای انجام تبلیغات شهری است

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: تلویزیون شهری یکی از موثرترین و نوین‌ترین روش‌ها برای انجام تبلیعات شهری است.

امیرهوشنگ‌ نوری‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از آغاز به کار و راه‌اندازی تلویزیون شهری در چهارراه قائم خرمدره خبر داد و اظهار کرد: نمایشگر شهری چهارراه قائم خرم‌دره با به‌روزترین تکنولوژی، نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه این نمایش‌گر با قابلیت نمایش همه فرمت‌های تصویری با هدف بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در میدان قائم رونمایی شد، ادامه داد: این پروژه در حال تکمیل پردازش برنامه قرار دارد.

شهردار خرم‌دره تلویزیون شهری را یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای تبلیغات دانسته و گفت: در دنیای امروز که رسانه‌های مختلفی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات رقابت می‌کنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژه‌ای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، می‌تواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.

 نوری‌آرا با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش‌های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست‌محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، افزود: شهرداری در راستای انجام وظایف اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره‌گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد. 

او با بیان اینکه پنل‌های مربوط به نمایشگر ال‌ای‌دی این سازه، از محل بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در میدان قائم تجهیز و مهیای اکران عمومی شده‌ است، افزود: راه‌اندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذاری در تقویت کمی و کیفی برنامه‌های رسانه‌ای مدیریت شهری، خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه تلویزیون‌های شهری امکان ارائه اطلاعات به‌روز و زنده را فراهم می‌آورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاع‌رسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، ادامه داد: اطلاع‌رسانی عمومی و شبانه‌روزی، آموزش‌های شهروندی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی، پخش نماهنگ‌های متنوع، برنامه‌های مناسبتی و ارائه برنامه‌های اطلاع‌رسانی شهر از جمله بخش‌های محتوایی تلویزیون شهری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha