• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060703682
  • خبرنگار : 30147

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد:

طولانی‌ترین خط انتقال شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

طولانی‌ترین خط انتقال شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد گفت: طولانی‌ترین خط انتقال شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مجید اکرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه از سال گذشته توانستیم پروژه‌های خوبی را در سطح شهرستان آغاز کنیم که تعدادی از آنها تاکنون به پایان رسیده‌اند.

وی از اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال گیسور تا تیزآب به عنوان طولانی‌ترین خط انتقال شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی و مهم‌ترین پروژه شهرستان نام برد و افزود: بیشترین حجم اتفاق را در این مسیر داشته‌ایم و هزینه بسیار بالایی به سیستم و تنش آبی شدیدی به شهرستان تحمیل می‌کرد که پروژه آغاز شده و ۶ کیلومتر لوله چدن و ۷ کیلومتر حفاری لوله جی آر پی با فشارهای مختلف و مناسب در نظر گرفته شده و لوله‌ها خریداری و در مسیر ریسه شده و حفاری انجام و در مرحله انجام تست و نصب اتصالات است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه ۱۳ کیلومتر خط انتقال اظهار کرد: ۳ کیلومتر اتصالات این پروژه انجام شده است.

طولانی‌ترین خط انتقال شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه بیشترین اتفاقات را در همین ۱۳ کیلومتر داریم، افزود: قطعاً با انجام این پروژه نوع خدمات به مردم تغییر خواهد یافت و شاهد کم‌فشاری نخواهیم بود.

اکرادی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا چند ماه آینده پروژه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه خط قدیم هنوز در مدار قرار دارد، افزود: از ۱۳ کیلومتر ۸ کیلومتر در دست انجام است و به محض تزریق اعتبار به پیمانکار ۶ کیلومتر بعدی نیز آغاز می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد با اشاره به اینکه تاکنون مسئولان کشوری و استانی بازدیدهایی از این خط داشته‌اند و قول‌هایی نیز داده‌اند، گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این خط یکی از دغدغه‌های جدی ما در تأمین آب شهروندان مرتفع شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از خط جدید امکان انتقال توان بیشتری از آب وجود دارد، افزود: خط جدید توان انتقال ۲۰۵ لیتر بر ثانیه را دارد و به نسبت خط قدیم به دو برابر افزایش می‌یابد.

اکرادی نیاز آبی شهرستان را ۲۴۰ تا ۲۵۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: اکنون ۱۷۰ تا ۱۸۰ لیتر بر ثانیه تولید می‌شود و باقی را با مدیریت فشار شبکه تامین می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha