• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060703678
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

همکاری همه دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در راستای آغاز مطلوب سال تحصیلی

همکاری همه دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در راستای آغاز مطلوب سال تحصیلی

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای عملیاتی شدن پروژه مهر و آغاز مطلوب سال تحصیلی جدید همه دستگاه‌ها موظف به همکاری و همراهی با آموزش و پرورش هستند.

محمد کرمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد؛ اظهار کرد: بازگشایی مدارس و حضور پرشور و شعف دانش آموزان در محیط‌های آموزشی و پرورشی، بارقه‌هایی از امید در جامعه را متبلور و نمایان می‌سازد؛ از همین روی در راستای عملیاتی شدن پروژه مهر و آغاز مطلوب سال تحصیلی جدید همه دستگاه‌ها و نهادها موظف به همکاری و همراهی با آموزش و پرورش هستند.

کرمی افزود: فصل بازگشایی مدارس بسیار مهم، حیاتی و تاثیرگذار است و همه دستگاه‌های اجرایی خانواده‌ها و مردم باید احساس مسئولیت کنند و در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

استاندار گفت: برای شروع سال تحصیلی و حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس‌های درس ضرورت دارد فضاهای آموزشی زیباسازی و شاداب‌سازی شوند و همگان بدانند سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش حل معضلات اجتماعی و رفع بحران‌های جامعه را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه جامعه نیروهای جوان، خوشفکر و توانمند هستند؛ معلم توانمند، متدین، متفکر و خلاق است که می‌تواند دانش آموزانی ماهر و متخلق به اخلاق اسلامی را تربیت کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی استان بیان کرد: تربیت نیروی توانمند و ماهر به عنوان نیروی کار در آموزش و پرورش و حوزه هنرستان‌ها یک ضرورت است.

کرمی گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، تامین تجهیزات و مایحتاج مدارس و کلاس‌های درس با همت و اراده و مشارکت بخش‌های مختلف ضرورت دارد و باید تلاش شود در راستای پوشش حداکثری تحصیلی دانش آموزان توسعه مدارس شبانه روزی و طرح روستا مرکزی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ضمن تاکید بر لزوم ارتباط و تعامل دوسویه خانه و مدرسه خاطرنشان کرد: هرچه این هم افزایی و همگرایی بیشتر باشد دسترسی به اهداف آموزشی و تربیتی میسر خواهد شد.

کرمی در پایان بر حضور فرمانداران و بخشداران در مدارس مناطق و شهرستان‌ها با هدف بررسی مشکلات و کمبودها تاکید و اظهار داشت: همه عوامل باید دست به دست هم دهند تا حضور پرشور و نشاط دانش آموزان در مدارس اتفاق افتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha